• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • Arissa

Bim på måndag. Testade negativt i onsdags och vill kolla igen men vet inte om jag vågar... Har en dålig känsla :(

• HelenaSaga
    Arissa skrev 2015-12-18 16:46:23 följande:

Bim på måndag. Testade negativt i onsdags och vill kolla igen men vet inte om jag vågar... Har en dålig känsla :(

Jag är i exakt samma sits. Tror jag kommer kolla imorgon fast jag först tänkt vänta till söndag eller måndag..
  • Juni90

Jag plussade idag på clearblue! Skiträdd rent ut sagt att det ska va ännu ett X :/ Vågar inte ta ut någon lycka fören vi ser att den sitter på rätt ställe och hjärtat tickar. Har inga symtom förutom mensvärk och trötthet. Hoppas innerligt att den sitter rätt!!!

• pärlsnäcka
    Juni90 skrev 2015-12-18 18:33:03 följande:

Jag plussade idag på clearblue! Skiträdd rent ut sagt att det ska va ännu ett X :/ Vågar inte ta ut någon lycka fören vi ser att den sitter på rätt ställe och hjärtat tickar. Har inga symtom förutom mensvärk och trötthet. Hoppas innerligt att den sitter rätt!!!

Wiihooo :) stort grattis! Håller tummarna för att det sitter rätt denna gången. Jag gör ett test på julafton :)
  • Aleeexa

Jag hoppas så himla mycket så jag kan inte tänka på annat. Är på äl+7... Hur tidigt kan man börja testa?

• Selwas

aghhhhhhh så arg och besviken jag är. Var så säker på att jag var gravid ( har inte 100% koll på mensen ) men magen växer för varje vecka och jag ska då vara i vecka 9+2 ( har alla symptom ) men har aldrig orkat köpa nån grav test. Idag köpte jag testet som HCS ovanför mig och jag fick ett tydligt minus ... men hur ??? testade mig vid 5 tiden på dagen efter måltid och dryck så vet inte om det är darför men ska testa igen imon då jag har en till test.

:(

• HelenaSaga
    Selwas skrev 2015-12-18 19:59:15 följande:

aghhhhhhh så arg och besviken jag är. Var så säker på att jag var gravid ( har inte 100% koll på mensen ) men magen växer för varje vecka och jag ska då vara i vecka 9+2 ( har alla symptom ) men har aldrig orkat köpa nån grav test. Idag köpte jag testet som HCS ovanför mig och jag fick ett tydligt minus ... men hur ??? testade mig vid 5 tiden på dagen efter måltid och dryck så vet inte om det är darför men ska testa igen imon då jag har en till test.

:(

Såhär står det på babyvärlden : HCG-nivån är högst fram till vecka 8-10 och sjunker sedan gradvis fram till förlossningen.
    Men jag skulle kontakta mvc för att göra ett ultraljud.
  • hoppasbli4

Dag 58 idag, tror jag är på bim+5. Beställde nya gravtest i början av veckan som så klart fortfarande inte har kommit fram, säkert för all julpost nu. Testade minus senast i lördags så har egentligen inte höga förhoppningar, tror mest jag är väldigt skengravid. Är illamående till och från och får ofta yrsel/matthetskänsla. Så jobbigt att inte veta! Hoppas verkligen testen kommer på måndag iaf. 

• pärlsnäcka

Tjejer, någon som vet varför man egentligen har flytningar efter ÄL? Har de som blivit gravida också flytningar mellan ÄL och bim?

• Ankissen

Usch jag får ångest av detta. Av att vänta på bim, av att kanske vara gravid, av att inte vara gravid, av att få fler missfall, kanske bara, hur många gånger jag än försöker, av att jag kanske är för gammal ... :(