• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • Selwas
    HCS skrev 2015-12-18 09:30:38 följande:

Fick detta idag äl+13. Vet inte vad jag ska tro. Tempen hade t om stigit i morse.

likadant för mig
  • Fia90

På ÄL+8 idag och började blöda som bara den efter sex med karln. Vad händer? För tidig mens eller vad? Cykeln brukar innebära mens på ÄL+14 i vanliga fall. Är det nidationsblödning?

• misslina
    Ankissen skrev 2015-12-18 21:56:30 följande:

Usch jag får ångest av detta. Av att vänta på bim, av att kanske vara gravid, av att inte vara gravid, av att få fler missfall, kanske bara, hur många gånger jag än försöker, av att jag kanske är för gammal ... :(

Samma här! Hatar dom här dagarna... De är verkligen ångestfulla!
  • Gudinnan

Får man hoppa in ?

Jag har IBM den 23/12 och har haft molvärk sen 6-7 dagar efter ägglossningen och det är hela tiden.

Inga andra symtomer än att jag e jätte trött av mig.

• Min tur

BIM idag, inte ett spår av Tant Röd :) Dax att försöka sova. Upp tiiidigt imorgon och kissa på sticka och sedan smyga iväg till jobbet. Hoppas sååå innerligt att jag får köpa hem ett fång med blommor och överraska sambon med ett plus imorgon eftermiddag :)

• OliviaO

Bim-4 idag och helt blankt på RFSU testa tidigt :(

• Min tur

BIM +1. Ingen mens och inget plus. Då blir det att vänta två-tre dagar till. Kom igen nu Storken. Tredje gången gillt har jag ju sagt!

• sodapopinski

Äl +4 här. Vill bara att det ska gå em vecka till så jag kan ta ett test. Första försöket hade jag inte riktigt koll på äl så hade nog inget sex de allra mest fertila dagarna. Nu andra försöket känner jag mig stensäker på när äl var så den här gången hoppas jag liksom ännu lite mer när vi gjort allt rätt. :) men vet ju att det är typ 25% chans att det tar sig ändå bara. Det är iaf den siffra jag hört gäller om man är runt 30.

• Arissa

Testade negativt igår kväll med clearblue....:(
    Känslan är hemsk!
    Bim på måndag så test 2 lär ju bli på julafton om inte mensen kommit innan! Fan också.. Bim-3 borde väl ha plussat nu
    om det skulle vara något?