• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • Fian88
    babytjejen skrev 2015-12-17 12:00:06 följande:

Jag hade rätt..strax efter mitt förra inlägg kom fröken röd..inte Välkommen men det struntar ju hon i...får hoppas att nästa år är mitt år. Känns dock som man gett upp redan...

Då ses vi i januaritråden.
  • frofro
    NooneBird skrev 2015-12-17 16:20:13 följande:

Ägglossningen är bekräftad med UL i måndags

ja, älblödning behöver inte komma ut prick vid ägglossning och var det brunt blod är det ju gammalt så har säkert tagit tid på sig att komma ut :)
  • Crazy catlady

Ilningar o stickningar i både bröst och ryggslutet. .

Fy fanken vad jag hoppas just nu.. självklart kunde jag inte hålla mig från att testa.. tyckte ena stunden att jag såg något supersvagt och andra stunden såg det sjukt negativt ut.. är på äl +8 eller 9 idag..

Tänkte testa varje morgon nu o se om ögonen bara spelar spratt med mig...

*håller tummar och tår*

• Agnessa

Ni som plussat, har ni märkt att flytningarna varit annorlunda innan BIM? :)

Idag, ÄL +6, har jag helt kritvit flytning i slät/krämig konstisens :p

• Crazy catlady
    Agnessa skrev 2015-12-17 21:33:16 följande:

Ni som plussat, har ni märkt att flytningarna varit annorlunda innan BIM? :)

Idag, ÄL +6, har jag helt kritvit flytning i slät/krämig konstisens :p

Undrar jag oxå :) är på äl+8-9 och har haft vita flytningar 2-3 dagar nu.. vissa dagar lite krämiga .andra dagar lite mer lösare..
  • finder

Man har väl mer eller mindre alltid vita krämiga flytningar mellan äl och bim..

Äl+5-7 här

• babytjejen
    Fian88 skrev 2015-12-17 18:34:43 följande:

Då ses vi i januaritråden.

Det gör vi..får hoppas det är sista tråden vi behöver gå med i..Att året börjar med ett stort fett plus för oss båda!
  • malin0313

Hej! Jag har följt denna tråd men aldrig skrivit. Har precis plussat på äl+9 eller 10 och tänkte dela med mig om mina symptom för att ge någon lite hopp :)

Sen äl vita flytningar typ varje dag.

Från äl+7 tröttare än vanligt, sängen har lockat ca 20.00 på kvällarna, vanligt vis lägger jag mig vid 22.00.

Minns inte exakt men ganska snabbt efter äl ömma bröst. Som jag har innan mens också men denna gång öm i hela brösten. Vanligtvis innan mens brukar jag bara vara öm på utsidan av brösten.

Lycka till alla!

• Testartest

Mår  rätt illa idag, ont i magen... Blev lite bättre efter frukost men kom tillbaka igen. Nybryggt kaffe på jobbet luktar bajs rent ut sagt...  Känner mig varm och fryser så det kan ju vara nåt helt annat bara.. Bim 22/12

• Ankissen

Jag har en slags känsla i ryggen och ett lite molande i magen. Äl+5. Känner mig annars ungefär som vanligt, fast inte ett dugg sexsugen. ;)