BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
Så konstigt inatt..
Vaknade vid 3 tiden av att jag hade ont i magen, kändes som mensvärk men det förvsvann fort. Kände också världens sug efter julmust.
Är på dag 24.
Bim +12 fortfarande inget pluss. Haha ingen mens heller... *suck* borde ha äl igen runt julafton... Får väl kolla om jag har det då kanske? Kanske hoppat över en månad.
Plussade ju i måndags på Bim som då var äl +14 har ingen aning om det synts tidigare för bestämde mig att inte testa före bim denna gången. Symtom som gjorde mig misstänkt var ett ständigt illamående från fredag som fortfarande håller i sig, noll aptit så har tappat något kg men har att ta av väldigt trött på em och kaffet funkar inte mer än 2 koppar per dag nu sen är jag nöjd. Kan dricka 5 om dagen annars stora muggar. Brösten ömmar lite. Mitt tredje barn så kanske lite mer av allt denna gång. Mådde inte illa med första men med andra från + till v 16
Mensen dök upp idag två dagar för tidigt
Brösten spänner, ont i magen o ryggslutet, mår illa o är vrål kåt ( ursäkta språket ????)inget jag brukar bli första mensdagen
Hoppar vidare till nästa tråd
Grattis till de som plussat!
Jag trodde inte jag skulle tänka så mycket på detta som jag gör. Det blir analys av allt kroppsligt som händer. Jag vet inte varför jag gör så för med mina två tidigare barn kände jag egentligen inga symtom alls i början så varför skulle jag göra det nu?
Om min första teori stämmer så var äl i onsdags, alltså 16 december. Jag hade ont i äggstockar innan, flytningarna kändes som innan-äl-flytningar och sen igår på förmiddagen kände jag ingenting i äggstockarna så då tänkte jag att äl var över för denna gång och bim skulle bli typ 30 december. Men igår på eftermiddagen kändes det som rejäl mensvärk och magen kändes spänd och det har spänt och känts hela natten och nu idag. Imorse tog jag därför ett test för jag tänkte att äl kanske redan varit utan att jag visste det men det var tvärblankt. Då blir man bara irriterad och tänker är det något fel på min kropp eller är det helt enkelt så att jag lägger märke till exakt allt som jag annars inte lägger märke till? Jag mår ofta lite illa på morgonen men de senaste dagarna har jag mått mer illa...
Verkligen inte schysst av kroppen att magen ser gravid ut men inte är det. Det kanske är mens på väg? Det skulle förklara svullna magen mer.
Haha, vilket positivt inlägg!
Inget nytt här förutom att ibland drar lite I vänstra sidan ibland. Där jag fick sticket igår. Men man käner ju efter lite för mt också fast man försöer att inte göra det. Ska testa på onsdag. Bim 28e