BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
Tack snälla! Hoppas massor denna gång:)
Tack snälla! Hoppas massor denna gång:)
Just nu vill jag bara lägga mig ner och gå under jorden. Var på toa nyss o nu kom det massa rosa igen, denna gång lite mörkare rosa så mensen verkar trots allt vara här. Usch vad ledsen jag blev. Vad har det varit med mig denna månad? Hoppades ju så innerligt...
Just nu vill jag bara lägga mig ner och gå under jorden. Var på toa nyss o nu kom det massa rosa igen, denna gång lite mörkare rosa så mensen verkar trots allt vara här. Usch vad ledsen jag blev. Vad har det varit med mig denna månad? Hoppades ju så innerligt...
Men mög då! Hoppas att det försvinner igen! Har du nån mensvärk då?
Här kom mensen iaf
När inget märkbart direkt. Lite värk kanske. Dock är tappen fortfarande stängd. Jag mår illa som en tok, o världens huvudvärk men det beror nog på att jag spänt mig så mycket och nu släppte det väl usch jag vill bara bryta ihop men kan ju inte göra det på jobbet..
Förstår dig, men släng inte in handduken än, raring! <3
Det fortsätter komma mörkt, dock inte färskt blod ännu med det kommer komma det vet jag. Får hopp över i januaritråden nu om vi inte tar paus nästa månad, detta slog hårt