• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • Maria_87@

Hej hej!

Hoppar in i tråden,modet var ett tag sedan sist jag var med. Försök 14, försöker få första barnet. Har stenkoll på Äl med tester nu eftersom att "bara" ligga inte funkat. Har äl idag och beräknad bim den 8 december. Myste i förgår natt och shoppas sambon hinner hem från jobbresan ikväll redan så vi hinner mysa igen.

Hoppas att december är vår pluss månad, har längtan är stor *håller tummarna*

• Mikaelacl

Jag är på första försöket, första barnet, nu i december och har äl runt 10-11 dec och kommer använda mig av ägglossningstest för att se exakt.

BIM 26e december om jag inte har räknat helt tokigt.

Jag är 21 år gammal och min sambo är 22 år :)

• Kissekatten2014
    Cfmilla skrev 2015-11-22 17:17:28 följande:

Samma här!!!

Har blivit lys varannan dag sen min mens sluta se om det kan ge någon lycka... När har du bim?
  • Cfmilla
    Kissekatten2014 skrev 2015-11-22 18:04:09 följande:

Har blivit lys varannan dag sen min mens sluta se om det kan ge någon lycka... När har du bim?

Ja vi har myst varannan och nu i helgen varje dag. Hoppas att det räcker! Borde ha bim runt 6/12 du då?
  • sebbejonte

Då var man inne är dom fertila dagarna enligt appen. Tisdag börjar jag med äl-test för att se om min ägglossning är när appen säger.

Märker absolut en skillnad nu när vi äter bisolvon. Jag har genomskinliga flytningar hela tiden (ursäkta beskrivningen) det brukar jag inte ha.

• Kissekatten2014
    Cfmilla skrev 2015-11-22 18:11:36 följande:

Ja vi har myst varannan och nu i helgen varje dag. Hoppas att det räcker! Borde ha bim runt 6/12 du då?

Har bim 5-6/12 vet inte riktigt säkert när ägget släppte lite svårt och veta det..
  • Lilla Luna

Enligt en app jag har så bör mina fertila dagar börja imorgon. Den räknar då på en cykel på 28 dagar. Själv vet jag inte hur lång min cykel är. Dags att få koll på det om vi inte plusar. En vecka kvar innan jag åker så vi får verkligen ligga i. Sen den långa väntan.

• miamarina84
    Maria_87@ skrev 2015-11-22 17:23:30 följande:

Hej hej!

Hoppar in i tråden,modet var ett tag sedan sist jag var med. Försök 14, försöker få första barnet. Har stenkoll på Äl med tester nu eftersom att "bara" ligga inte funkat. Har äl idag och beräknad bim den 8 december. Myste i förgår natt och shoppas sambon hinner hem från jobbresan ikväll redan så vi hinner mysa igen.

Hoppas att december är vår pluss månad, har längtan är stor *håller tummarna*

14 försöket här oxå med första barnet :( vi har ibte "bara" legat som ni, utan vi har legat "när" den fertila v börjat. O de har inte hjälpt heller så???? Har ni börjat någon utredning?
  • smulis85
    Kissekatten2014 skrev 2015-11-22 18:25:25 följande:
    Har bim 5-6/12 vet inte riktigt säkert när ägget släppte lite svårt och veta det..
    Va roligt att fler har bim ca 6/12 :) tror jag har haft äl inatt eller idag molar fortfarande lite i tjejmagen men flytningarna är mindre nu tycker jag.

Nu är de bara och vänta o se :)
  • Maria_87@
    miamarina84 skrev 2015-11-22 18:40:08 följande:

14 försöket här oxå med första barnet :( vi har ibte "bara" legat som ni, utan vi har legat "när" den fertila v börjat. O de har inte hjälpt heller så???? Har ni börjat någon utredning?

För oss har de blivit blandat ibland så ska vi ha prickat rätt på fertila dagar och ibland (när cykelvägen varierar) har vi sannolikt missat det. Så vi bestämde oss för att nä, nu blir de äl tester för hela slanten så vi inte missar någon chans. Ingen utredning på G killen tycker vi ska ge de ett halvår till och inte stressa.

Hur går de för er, ska ni påbörja någon utredning? Har du kört med äl tester länge eller har du stenkoll på att det alltid är samma äl dagar månad till månad?
Svar på tråden BIM-DECEMBER