BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
Va roligt att fler har bim ca 6/12 :) tror jag har haft äl inatt eller idag molar fortfarande lite i tjejmagen men flytningarna är mindre nu tycker jag.
Så svårt och veta känner knte av min äl som en del gör.. Då svårt och veta när det sker.
Nu är det en lång väntan till bim..
Nu är de bara och vänta o se :)
Nu är jag också inne i min fertila vecka, hoppas hoppas att det inte kommer någon mens sen, orkar inte försöka och få symptom på påhitt och sen börja om igen!
Heja oss alla!
För oss har de blivit blandat ibland så ska vi ha prickat rätt på fertila dagar och ibland (när cykelvägen varierar) har vi sannolikt missat det. Så vi bestämde oss för att nä, nu blir de äl tester för hela slanten så vi inte missar någon chans. Ingen utredning på G killen tycker vi ska ge de ett halvår till och inte stressa.
Hur går de för er, ska ni påbörja någon utredning? Har du kört med äl tester länge eller har du stenkoll på att det alltid är samma äl dagar månad till månad?
Har bim 5-6/12 vet inte riktigt säkert när ägget släppte lite svårt och veta det..
Vilken seg vänanan till man kan börja testa..bim 1 dec. Snark
Väntan*
Någon som vill ändra mig på BIM listan? Positivt äl test igår (söndag) och räknar med +2 dagar (har oregelbunden cykel) så 8/12 ungefär :)
Hoppar med här! Bim 16 december. Femte försöket på barn nr 4 efter MA I somras.
Hej!
Har beräknad BIM den 26e december så här har verkstan inte börjat ännu, har ägglossning runt den 10-11 dec men hoppas på att kunna få ett tidigt plus redan den 24e dec, skulle vara världens bästa julklapp :D
Om vi plussar på julafton så kommer jag och min sambo vilja berätta för svärföräldrarna som vi firar med på en gång så att de får en extra fin julklapp också.
Hur kommer ni göra med att berätta för familj och vänner? Väntar ni till vecka 12?
Och hur kommer ni berätta? Jag skulle vilja komma på något roligt sätt att berätta. Typ att lägga in en bulle i ugnen eller ge något symboliskt :)
Positivt ÄL-test idag. Har haft 6 varannan dag sedan dag 10 och nu blir det 3 dagar på raken. Hoppas verkligen det tar sig :)