• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • karrop

Fick positivt utslag på ÄL-test igår. Så nu är det bara att hoppas :)

• GästenT

Har någon här fått som en ljusrosa blödning någon dag innan ägglossning? :S jag har beräknat äl tis/ons och idag så kom det massa ljusrosa när jag var på toa. Blir fasiken skit skraj..

• lillverra

Jag hade mens mellan 17-19/11 och jag har haft lite blodblandat slem i flytningarna igår och idag. Vet inte om min äl ska bli tidig denna månad också. Men aldrig haft så förr så det gör mig lite fundersam.

GästenT skrev 2015-11-22 13:40:55 följande:

Har någon här fått som en ljusrosa blödning någon dag innan ägglossning? :S jag har beräknat äl tis/ons och idag så kom det massa ljusrosa när jag var på toa. Blir fasiken skit skraj..

• GästenT
    lillverra skrev 2015-11-22 13:49:53 följande:

Jag hade mens mellan 17-19/11 och jag har haft lite blodblandat slem i flytningarna igår och idag. Vet inte om min äl ska bli tidig denna månad också. Men aldrig haft så förr så det gör mig lite fundersam.

Ja min mens var slut 16-17?! Har tagit äl test så har inte ägglossning än. Fan blir orolig. Har inte ont men jag känner stt magen existerar om man säger så. Svagt öm liksom.
  • babytjejen

Mitt uppe i mensen o känns som en evighet till nästa försök. Ska börja ta ältest nästa helg tänkte jag då jag inte missar den..En sista chans till att få till en härlig julklapp...men har inga stora förhoppningar, just nu känns det som att vi aldrig kommer lyckas, att vi bara är menad att ha ett barn...*lite Depp idag*

• Mammabertil

Då börjar det närma sig äl, äl sker någon gång fre-sön nu i veckan:) bäst att köra igång haha..

• Cfmilla
    Kissekatten2014 skrev 2015-11-22 14:22:32 följande:

Nu blir det lång väntan äl är slut för denna gången väntan på bim nu då..

Samma här!!!
Svar på tråden BIM-DECEMBER