BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
Fick positivt utslag på ÄL-test igår. Så nu är det bara att hoppas :)
Förresten BIM dagen är framflyttad till dem 5/12 nu ????
Har någon här fått som en ljusrosa blödning någon dag innan ägglossning? :S jag har beräknat äl tis/ons och idag så kom det massa ljusrosa när jag var på toa. Blir fasiken skit skraj..
Jag hade mens mellan 17-19/11 och jag har haft lite blodblandat slem i flytningarna igår och idag. Vet inte om min äl ska bli tidig denna månad också. Men aldrig haft så förr så det gör mig lite fundersam.
Har någon här fått som en ljusrosa blödning någon dag innan ägglossning? :S jag har beräknat äl tis/ons och idag så kom det massa ljusrosa när jag var på toa. Blir fasiken skit skraj..
Jag hade mens mellan 17-19/11 och jag har haft lite blodblandat slem i flytningarna igår och idag. Vet inte om min äl ska bli tidig denna månad också. Men aldrig haft så förr så det gör mig lite fundersam.
Nu blir det lång väntan äl är slut för denna gången väntan på bim nu då..
@cfmilla Vilken bra idé :D
Mitt uppe i mensen o känns som en evighet till nästa försök. Ska börja ta ältest nästa helg tänkte jag då jag inte missar den..En sista chans till att få till en härlig julklapp...men har inga stora förhoppningar, just nu känns det som att vi aldrig kommer lyckas, att vi bara är menad att ha ett barn...*lite Depp idag*
Då börjar det närma sig äl, äl sker någon gång fre-sön nu i veckan:) bäst att köra igång haha..
Nu blir det lång väntan äl är slut för denna gången väntan på bim nu då..