• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • Lilla Luna

BIM 12/12 enligt app. Räknat på en cykel på 28 dagar. Får se om det stämmer. Eller helst plus. ;)

• Lizzie09

Min BIM har blivit framflyttad till 5/12, ÄL kom några dagar sent. Om någon skulle vilja ändra i listan :)

• Lizzie09
    NollÅtta skrev 2015-11-23 15:34:25 följande:
    Jag har bim 1 dec och tänker testa på bim-5. Har extra känsliga stickor hemma.

Anväde likadana stickor med sonen , fick då plus på bim-5 och med dottern såg jag plusset på bim-4
    När en politiker säger att vi sitter i samma båt så var på din vakt, för det betyder att det är du som skall ro
    Oh det är ju snart, spännande! :) håller tummarna!
  • Fian88

Nu föll jag bort från listan! Bim 14-16/12, andra barnet, tredje försöket efter missfall.

• Min tur

Idag beställde jag hem en temometer med 2 decimaler och ett 2pack CB gravtest. Mensen är nu slut för denna, o förhoppningsvis MÅÅÅÅÅNGA månader framöver. Har inte lärt känna min kropp ännu efter år av p-piller så jag tänkte köra lite temp för att se om jag kan lokalisera äl med hjälp av det :)

• Cfmilla

En fråga... Känner ni eran livmodertapp? Eh lite tokig fråga kanske. Men jag vet inte om jag känner den. Ett långfinger in ungefär så känner jag något som känns som en nästipp kanske. Men inget som liknar något hål, eller en "doughnut" typ...

• lillverra

Hej. Måste bara få dela med mig, för att se om någon varit med om liknande.

Jag och maken myste för 45 min sen ca. Ganska direkt efter började jag få molande verk i tjej magen och där nere. Låg inte kvar eller så efter sexet. Har börjat få äggvite flytningar idag ursäkta detaljer, men inte så att det trådar sig. Enligt min app ska jag vara fertil först på fredag och ha ÄL 1/12. Men på flytningarna verkar jag ju börja vara fertil nu, eller?

Har aldrig fått molande värk direkt efter samlag känns skumt om jag inte har ÄL idag. Hade förstått om det hade varit trådiga äl flytningar, då hade jag direkt tänkt "nu har det tagit sig" började även må illa för några minuter sen men släppte ganska snabbt. Nu molar det bara lite i magen till och från.

• Min tur
    Cfmilla skrev 2015-11-23 20:34:24 följande:

En fråga... Känner ni eran livmodertapp? Eh lite tokig fråga kanske. Men jag vet inte om jag känner den. Ett långfinger in ungefär så känner jag något som känns som en nästipp kanske. Men inget som liknar något hål, eller en "doughnut" typ...

Jag känner min utan problem. Jag är inte så djup så vid mens sitter tappen nästan i hålet så att säga :/
  • smulis85
    lillverra skrev 2015-11-23 20:44:09 följande:

Hej. Måste bara få dela med mig, för att se om någon varit med om liknande.

Jag och maken myste för 45 min sen ca. Ganska direkt efter började jag få molande verk i tjej magen och där nere. Låg inte kvar eller så efter sexet. Har börjat få äggvite flytningar idag ursäkta detaljer, men inte så att det trådar sig. Enligt min app ska jag vara fertil först på fredag och ha ÄL 1/12. Men på flytningarna verkar jag ju börja vara fertil nu, eller?

Har aldrig fått molande värk direkt efter samlag känns skumt om jag inte har ÄL idag. Hade förstått om det hade varit trådiga äl flytningar, då hade jag direkt tänkt "nu har det tagit sig" började även må illa för några minuter sen men släppte ganska snabbt. Nu molar det bara lite i magen till och från.

Du kanske har tidigare äl :) har haft molande nu i två dagar efter äl fattar nada då jag hört att man absolut inte ska kunna känna nått precis efter äl.
Svar på tråden BIM-DECEMBER