BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
BIM 12/12 enligt app. Räknat på en cykel på 28 dagar. Får se om det stämmer. Eller helst plus. ;)
Min BIM har blivit framflyttad till 5/12, ÄL kom några dagar sent. Om någon skulle vilja ändra i listan :)
Nu föll jag bort från listan! Bim 14-16/12, andra barnet, tredje försöket efter missfall.
Idag beställde jag hem en temometer med 2 decimaler och ett 2pack CB gravtest. Mensen är nu slut för denna, o förhoppningsvis MÅÅÅÅÅNGA månader framöver. Har inte lärt känna min kropp ännu efter år av p-piller så jag tänkte köra lite temp för att se om jag kan lokalisera äl med hjälp av det :)
En fråga... Känner ni eran livmodertapp? Eh lite tokig fråga kanske. Men jag vet inte om jag känner den. Ett långfinger in ungefär så känner jag något som känns som en nästipp kanske. Men inget som liknar något hål, eller en "doughnut" typ...
Hej. Måste bara få dela med mig, för att se om någon varit med om liknande.
Jag och maken myste för 45 min sen ca. Ganska direkt efter började jag få molande verk i tjej magen och där nere. Låg inte kvar eller så efter sexet. Har börjat få äggvite flytningar idag ursäkta detaljer, men inte så att det trådar sig. Enligt min app ska jag vara fertil först på fredag och ha ÄL 1/12. Men på flytningarna verkar jag ju börja vara fertil nu, eller?
Har aldrig fått molande värk direkt efter samlag känns skumt om jag inte har ÄL idag. Hade förstått om det hade varit trådiga äl flytningar, då hade jag direkt tänkt "nu har det tagit sig" började även må illa för några minuter sen men släppte ganska snabbt. Nu molar det bara lite i magen till och från.
Jag föll oxå bort från senaste listan...bim 17 de, en hel evighet ju!!
En fråga... Känner ni eran livmodertapp? Eh lite tokig fråga kanske. Men jag vet inte om jag känner den. Ett långfinger in ungefär så känner jag något som känns som en nästipp kanske. Men inget som liknar något hål, eller en "doughnut" typ...
Hej. Måste bara få dela med mig, för att se om någon varit med om liknande.
Jag och maken myste för 45 min sen ca. Ganska direkt efter började jag få molande verk i tjej magen och där nere. Låg inte kvar eller så efter sexet. Har börjat få äggvite flytningar idag ursäkta detaljer, men inte så att det trådar sig. Enligt min app ska jag vara fertil först på fredag och ha ÄL 1/12. Men på flytningarna verkar jag ju börja vara fertil nu, eller?
Har aldrig fått molande värk direkt efter samlag känns skumt om jag inte har ÄL idag. Hade förstått om det hade varit trådiga äl flytningar, då hade jag direkt tänkt "nu har det tagit sig" började även må illa för några minuter sen men släppte ganska snabbt. Nu molar det bara lite i magen till och från.