BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
En fråga... Känner ni eran livmodertapp? Eh lite tokig fråga kanske. Men jag vet inte om jag känner den. Ett långfinger in ungefär så känner jag något som känns som en nästipp kanske. Men inget som liknar något hål, eller en "doughnut" typ...
Jag känner min tapp lätt, fast känns som en stor nästipp iskall haha.
Hål o hål, en skåra skulle jag kalla min och jag känner lätt om den är öppen eller stängd.
Ja måste ju ha det. Hade tidigare äl förra månaden också och månaden innan de, allt har bara blivit knas nu då vi försöker bli gravida.
Du kanske har tidigare äl :) har haft molande nu i två dagar efter äl fattar nada då jag hört att man absolut inte ska kunna känna nått precis efter äl.
En fråga... Känner ni eran livmodertapp? Eh lite tokig fråga kanske. Men jag vet inte om jag känner den. Ett långfinger in ungefär så känner jag något som känns som en nästipp kanske. Men inget som liknar något hål, eller en "doughnut" typ...
Jag har också, troligtvis, äl i helgen. 28-29. Hoppas dock på tidigare så vi kan pricka in bra då jag åker utomlands 28de. Vet inte när BIM är dock. Tänkte gissa på runt 14e. Lycka till nu!
JO jag kan känna den, men skulle råda er att inte gräva för mycket ;) Sprita händerna! Haha :P
Haha, jamen precis.
Helt sjukt vad den tiden går långsamt! Första tiden av cykeln (mellan BIM och ÄL) tycker jag går superfort!
Fick mens igår, så ny beräknad BIM är 22/12
Första barnet, andra "riktiga" försöket