• Ramiz

Positiva junibebisar 2016

Här stöttar vi varandra i vår graviditet :)

Ingen fråga/ ämne är för dum för att ställas.

Vänligen håll god ton mellan oss, för bakom varje nick finns det en människa med känslor precis som dig själv :) Tänk ordentligt innan du svarar, uppfattas det som stötande- avstå från att svara :)

Kärlek & Respekt! <3

• Svar på tråden Positiva junibebisar 2016
  • 111110
    Gweny skrev 2015-12-07 15:49:28 följande:
    Välkommen in zippis & kräfta83! Akire>> jag har tyvärr lite övervikt, men magen blivit fastare rund iallafall. Villhaebebbe>> ha ha...ser ut att kunna bli svårt ja! Vi planerar att berätta på jul med, en fördel för mig att vara lite tjock...döljer ha ha

Jag har oxå en övervikt men har jag en tajt tröja så ser det ut som en gravid mage fast i v25 kanske.. Vi kommer nog berätta vid jul, är då i v14.. Då jag går i skola just nu genom Arbetsförmedligen så har jag skolplikt varje dag så jag berättade för mig huvudlärare idag då jag har ett hemskt illamående så hon vet varför jag kanske måste hem osv. Idag gick jag hem tidigare då jag hade ett hemskt illamående så jag kunde inte fokusera.
  • Gweny
    111110 skrev 2015-12-07 16:14:46 följande:

Jag har oxå en övervikt men har jag en tajt tröja så ser det ut som en gravid mage fast i v25 kanske.. Vi kommer nog berätta vid jul, är då i v14.. Då jag går i skola just nu genom Arbetsförmedligen så har jag skolplikt varje dag så jag berättade för mig huvudlärare idag då jag har ett hemskt illamående så hon vet varför jag kanske måste hem osv. Idag gick jag hem tidigare då jag hade ett hemskt illamående så jag kunde inte fokusera.

Ok, jag försöker dölja de tillsvidare. har kalas till helgen, frågade om sambon ville berätta då, men han ville vänta till jul.

Bra du kan gå hem när det blir för jobbigt!
  • 111110
    Gweny skrev 2015-12-07 16:49:54 följande:
    Ok, jag försöker dölja de tillsvidare. har kalas till helgen, frågade om sambon ville berätta då, men han ville vänta till jul. Bra du kan gå hem när det blir för jobbigt!

Jag försöker oxå dölja så mycket det går.. Jo jag var hemma hela förra veckan för jag var helt förstörd men känner att jag kan inte missa nå mer.
  • Moneal
    knaappeen skrev 2015-12-07 19:46:20 följande:

För er som undrar så finns det eb hemlig fb grupp. PMa mig så ordnar vi det

är två i Juni gruppen som vill in, jag skickar vidare dem till dig på fb :)
  • spring

Jag gjorde nipt förra måndagen och fick svar idag. Vi kommer få en frisk liten kille. Så himla skönt att få det beskedet. Nu i efterhand känns det som att testet var värt 9500kr bara för att slippa gå att oroa sig om kromosomavvikelser.

• Moneal

Någon ligger tryckt där inne nu i vecka 15,tror hen ligget lite åt vänster :)

• UK Jennie

Kul med fler magbilder! Man har ju liksom inte haft nagot att visa upp forran nu  

Alla ar jattefina!

Svar på tråden Positiva junibebisar 2016