Bradbury skrev 2017-07-22 10:18:38 följande:
Jo det har gått fort. Diskuterade det på halvårsuppföljningen och det är inget konstigt sa dietisten, en del kroppar fungerar bara så. Har inte tränat så mycket alls, går på pass någon gång i veckan bara.
Är 176 cm så har ett bmi på 22 ungefär nu. Jag var egentligen nöjd redan runt 75 kg men det är ju bra att ha lite marginal ifall man går upp några kilo igen. Men mm hänger knappt med tycker jag. Så sjukt att köpa kläder nu. Då fattar man hur liten man är i jämförelse. Tröjor i medium liksom. Köpte ett par byxor i storlek 38! Helt bisarrt kändes det.
Hur mår du annars?
Jag mår toppen på alla sätt och vis. Jag har heller inga problem egentligen. Kan ibland bli lite "äckligt mätt" på vissa saker och jag lär mig fortfarande av mina misstag vilka saker det är. Men jag har aldrig "dumpat" eller mått för dåligt, ett par gånger har jag fått lägga mig ner i tio minuter och vila men inte värre än så.
Jag har också BMI 22 nu, jag är nästan 10 cm kortare än du och väger 61. Jag har 59 som "mål" men jag tänker inte "jobba" för att nå dit eftersom jag är fin som det är. Jag behöver dock träna för att tajta till och stärka kroppen. Det är inte för att vara smal utan för att vara frisk, snyggheten kommer ju som ett extra plus med en frisk och stark kropp, eller hur?!
Jag har storlek S och 36 i det mesta nu, 27 i byxor sitter faktiskt lite löst om det är stretch. Jag är så glad över att vara tillbaka i "min" form och jag mår som sagt toppen. Pigg och frisk och smärtfri!
Visst är det roligt att handla kläder nu? Jag kan shoppa ihjäl mig