någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?
Hejsan
Har i helg avslutat behandling med provera och väntar nu att mensen ska komma igång. Då börjar vi vår första ivf behandling! Är det någon som vill följas åt?
Hejsan
Har i helg avslutat behandling med provera och väntar nu att mensen ska komma igång. Då börjar vi vår första ivf behandling! Är det någon som vill följas åt?
Jag väntar mensen som ska igång när som helst. är 44 och det är just det anledning nu testar ivf. andra försök för mig, testade Gonal F men med ganska dålig respons. bara ett ägg nu i frysen, ska börja med menopur denna gång. Hålla tummarna för oss all!
... är inte svenska "på riktigt", därför skriver jag ganska konstig/dålig svenska, men hoppas ni tåla mig änså..
Spännande att följa er! Jag ligger ju lite före er andra.. Så fråga på om ni undrar nåt :)
Spännande att följa er! Jag ligger ju lite före er andra.. Så fråga på om ni undrar nåt :)
[quote=76273910][quote-nick]engsan skrev 2016-01-27 09:58:24 följande:[/quote-nick]
[quote=76273910][quote-nick]engsan skrev 2016-01-27 09:58:24 följande:[/quote-nick]
Hej, jag har precis påbörjat mitt första försök. Ska ta tredje sprutan gonal f idag och har ultraljud på måndag. Inga biverkningar än förutom att jag är trött, men det kan bero på annat också. Däremot går det bra med sprutorna, känns i princip inget. Håller timmarna att allt går vägen.
Hej, jag har precis påbörjat mitt första försök. Ska ta tredje sprutan gonal f idag och har ultraljud på måndag. Inga biverkningar än förutom att jag är trött, men det kan bero på annat också. Däremot går det bra med sprutorna, känns i princip inget. Håller timmarna att allt går vägen.
Ska ta första menopur spruta imoron
Jag tog Gonal F förra gången, och det var konstigt att jag började gråta utan anledning när jag precis tog sprutan, jag blev bara ledsen men visst inte värför. min man kallade det för hormon shock. finns nån annan oxå? .. sedan det kändes svullen och "mensvärk" innan äggplockningen, men det gick över efterår.
Då var första sprutan menopur tagen! Fy jag tyckte det var jobbigt! Började må illa, blev ledsen och höll på svimma men nu är det gjort och det var inte minsta hemskt egentligen, gjorde ju inte ont eller så. Men det kändes obehagligt att göra det själv! Nu vet jag hur det känns och det lär gå mkt bättre i morgon! Fjantig jag känner mig!