någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?
Hejsan
Har i helg avslutat behandling med provera och väntar nu att mensen ska komma igång. Då börjar vi vår första ivf behandling! Är det någon som vill följas åt?
Hejsan
Har i helg avslutat behandling med provera och väntar nu att mensen ska komma igång. Då börjar vi vår första ivf behandling! Är det någon som vill följas åt?
Kul Mollan 79! Jag tog bara otrivillen det sista. Den skulle vara exakt 36 timmar innan äggplocket Lycka till :)
Det blir äggplock för mig oxå på tisdag, dom såg 5 större äggblåsor och nån mindre. Jag får ju inte så många så jag är nöjd. Hoppas det är ägg i dom bara..
Ska ta otrivillen på söndag men glömde om jag skulle ta de andra sprutorna på söndag.. Hur gör ni andra?
Jag skulle ta sprutan kl 22.00 :)
Jag hoppas såå att vi får två befruktade som vi kan få tillbaka. Vad kul att vi är så lika :)
Jag skulle ta sprutan kl 22.00 :)
Jag hoppas såå att vi får två befruktade som vi kan få tillbaka. Vad kul att vi är så lika :)
Undrar om det gör nåt att man förlorar några droppar av sprutan som förhindrar ägglossning ? Man måste ju få ur luften och då smiter det lite vätska ju..
Åh vad jag längtar till nästa vecka när man vet lite mer om ägg och befruktning :)
Mollan79 till mig sa dom att man inte ska bry sig om luftbubblor. Bara att stoppa in sprutan i magen ändå!
Jag har struntat i luftbubblorna! Har sprtutat in den som den är fast jag sett att det är luft i!
Och nu är det färdig sprutat med dom! Nu är det bara den sista sprutan kvar! Skönt!
Ja, skönt att slippa sprutorna. Jag är full av blåmärken på hela magen, det blir lätt det när det är så många enheter som ska in.
Längtar och bävar lite för äggplock på tis :)
Ja, skönt att slippa sprutorna. Jag är full av blåmärken på hela magen, det blir lätt det när det är så många enheter som ska in.
Längtar och bävar lite för äggplock på tis :)
Jag har ju gjort det 2 ggr förut men är nervös ändå, mest för resultatet. Första ggn hittade de fler ägg än blåsor och andra ggn färre..
Det gör inte så ont men jag tycker det är obehagligt och blir gråtig av morfinet.
Det går att bra ska du se engsan!