någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?
Hejsan
Har i helg avslutat behandling med provera och väntar nu att mensen ska komma igång. Då börjar vi vår första ivf behandling! Är det någon som vill följas åt?
Hejsan
Har i helg avslutat behandling med provera och väntar nu att mensen ska komma igång. Då börjar vi vår första ivf behandling! Är det någon som vill följas åt?
Jag har ju gjort det 2 ggr förut men är nervös ändå, mest för resultatet. Första ggn hittade de fler ägg än blåsor och andra ggn färre..
Det gör inte så ont men jag tycker det är obehagligt och blir gråtig av morfinet.
Det går att bra ska du se engsan!
1:a äggplocket syntes 7 äggblåsor i varierande storlekar på sista vul. Men det kan ju varit så att fler blåsor han bli stora dagarna innan plock. Sen har de lite svårt att se vä äggstock på mig så den kan ju gömt nåra blåsor :)
Aha ok! Ja jag har ingen aning hur många dom kan tänkas plocka på mig! När jag inte gjort vul på kliniken så fanns det inte stort intresse av gyn att redogöra för mig hur många det fanns. Jag försökte bara själv hinna med när hon mätte och det fanns några större och ju en del som kan hinna växa till sig så det kan ju bli fler än jag tror!
Idag har jag fått ett embryo insatt :) vad häftigt det var att se på ultraljudet! Som ett litet vitt fyrverkeri :) Lycka till imorgon tjejer på era ägguttag!
Idag har jag fått ett embryo insatt :) vad häftigt det var att se på ultraljudet! Som ett litet vitt fyrverkeri :) Lycka till imorgon tjejer på era ägguttag!
Lycka till idag Mollan79!
Vi får höras senare hur det gått!
Äggplock för mig på torsdag, ska ta otrivellen ikväll kl 21... spännande :)