någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?
Hejsan
Har i helg avslutat behandling med provera och väntar nu att mensen ska komma igång. Då börjar vi vår första ivf behandling! Är det någon som vill följas åt?
Hejsan
Har i helg avslutat behandling med provera och väntar nu att mensen ska komma igång. Då börjar vi vår första ivf behandling! Är det någon som vill följas åt?
Tack så mkt! Kändes så skönt när hon berättade det! Jag var så nervös när hon ringde så händerna skakade och jag kunde nästan inte prata!
Hej! Jag hade äp igår och de fick ut 12 st. Självklart var jag glad men oerhört orolig iom att det inte resulterade i ett enda embryo förra gången. Men så ringde de med glada besked idag, det lev 8 st! Kommer sätta in 2-dagars imorgon trots det goda resultatet, vill inte vänta längre pga tidigare erfarenheter.
Vad kul att det blir ET för dig också imorgon engsan!
Hur har det gått för dig Mollan79?
Vad kul att det blir ET för dig också imorgon engsan!
Hur har det gått för dig Mollan79?
Hej! Jag hade äp igår och de fick ut 12 st. Självklart var jag glad men oerhört orolig iom att det inte resulterade i ett enda embryo förra gången. Men så ringde de med glada besked idag, det lev 8 st! Kommer sätta in 2-dagars imorgon trots det goda resultatet, vill inte vänta längre pga tidigare erfarenheter.
Hej allaihopa!
Jag fick goda nyheter igår, 5 av 6 blev befruktade så jag får inte tillbaka förrän på fre. Är nervös att alla ska dö men sån otur kan man väl inte ha? Lycka till med era återföringar idag :)
Hej allaihopa!
Jag fick goda nyheter igår, 5 av 6 blev befruktade så jag får inte tillbaka förrän på fre. Är nervös att alla ska dö men sån otur kan man väl inte ha? Lycka till med era återföringar idag :)
Äggplocket är nu gjort och 10 ägg blev det :)
Ingreppet var inte alls farligt tyckte jag, gjorde lite mer ont på ena äggstocken. Men fick mer morfin bara så det var lugnt :)
Har mer ont nu efteråt, kraftig mensvärk hoppas det lindras snart.
Imorgon ringer de om resultat <3
Kram på er alla därute!