• engsan

någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?

Hejsan
    Har i helg avslutat behandling med provera och väntar nu att mensen ska komma igång. Då börjar vi vår första ivf behandling! Är det någon som vill följas åt?

• Svar på tråden någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?
  • Ccilla

Testet visar negativt! Har väldigt svårt att tro att det sker ett mirakel tills på tisdag. Har ont och är rejält svullen och blöder mer. Känns som det är något galet. Urinen är som äpplejuice och jätte grumlig och mer därtill. Ska bespara er detaljer. Snyft..

• Mariana79
    Ccilla skrev 2016-02-21 08:16:25 följande:

Testet visar negativt! Har väldigt svårt att tro att det sker ett mirakel tills på tisdag. Har ont och är rejält svullen och blöder mer. Känns som det är något galet. Urinen är som äpplejuice och jätte grumlig och mer därtill. Ska bespara er detaljer. Snyft..

Nej nej nej :(

Stor kram och ta hand dig nu så gott det går! <3
  • Mollan79

Tråkigt Ccilla :(
    Jag börjar oxå bli nervös, känns som det kan gå åt vilket håll som helst. Mensvärk och konstig känsla i brösten, annars ingenting..

• engsan
    Ccilla skrev 2016-02-21 08:16:25 följande:

Fy så trist! Har du ont som av mensvärk eller? Grumliga urinen kan kanske vara av att det kommer lutinus i eller? Kanske du måste in? Men fy jag vet inte vad jag ska säga riktigt, så tråkigt! Lider så med dig. Skickar en bamsekram
  • MoM11

Så tråkigt Ccilla. Styrketränar!

Jag tror det är blödning på gång här också. Ska testa imorgon men räknar tyvärr med minus...

Känns så hopplöst. 6e försöket, två perfekta embryon... Om det inte lyckas då, nör ska det lyckas? Någon idé att fortsätta?

• Ccilla

Tack! Har skickat iväg ett sms till jourtelefonen på kliniken för att höra vad jag ska göra. Inte fått svar än på en timme. Hoppas dom hör av sig snart. Håller tummarna för er andra! Kram

• Ccilla
    MoM11 skrev 2016-02-21 09:20:03 följande:
    Så tråkigt Ccilla. Styrketränar! Jag tror det är blödning på gång här också. Ska testa imorgon men räknar tyvärr med minus... Känns så hopplöst. 6e försöket, två perfekta embryon... Om det inte lyckas då, nör ska det lyckas? Någon idé att fortsätta?

Än är det inte över! Ge inte upp! Kram
  • Ccilla
    engsan skrev 2016-02-21 09:01:12 följande:
    Fy så trist! Har du ont som av mensvärk eller? Grumliga urinen kan kanske vara av att det kommer lutinus i eller? Kanske du måste in? Men fy jag vet inte vad jag ska säga riktigt, så tråkigt! Lider så med dig. Skickar en bamsekram

Ja ungefär som mensvärk men bränner och är svullet på ett annat sätt. Kan ju vara lutinusen?! Har inte tagit den nu på morgonen. Får se om dom hör av sig från kliniken. Tack! Kram
  • Ingensmamma

Hej!

Jag gör mitt första ivf och började spraya med Synarela i måndags.

Jag upptäckte idag att Sprayen inte levererar som den ska! Står i instruktionen att man inte ska behöva aktivera pumpen mellan doserna, men jag har varit osäker på om den ger spray alls, då jag upplevt att den bara ger typ i en näsborre.

Någon som upplevt något liknande med Synarela? Hoppas verkligen inte att allt är förstört nu :(

• engsan
    Ingensmamma skrev 2016-02-21 10:18:01 följande:

Hej!

Jag gör mitt första ivf och började spraya med Synarela i måndags.

Jag upptäckte idag att Sprayen inte levererar som den ska! Står i instruktionen att man inte ska behöva aktivera pumpen mellan doserna, men jag har varit osäker på om den ger spray alls, då jag upplevt att den bara ger typ i en näsborre.

Någon som upplevt något liknande med Synarela? Hoppas verkligen inte att allt är förstört nu :(

Hej och välkommen
    Jag har inte använt spray alls utan gjort det korta protokollet! Vet inte om någon av dom andra tjejerna här heller har gjort det. Hoppas någon kan svara på din fråga men kontakta kliniken hur som helst så du får svar från proffsen! Lycka till
Svar på tråden någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?