någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?
Hejsan
Har i helg avslutat behandling med provera och väntar nu att mensen ska komma igång. Då börjar vi vår första ivf behandling! Är det någon som vill följas åt?
Hejsan
Har i helg avslutat behandling med provera och väntar nu att mensen ska komma igång. Då börjar vi vår första ivf behandling! Är det någon som vill följas åt?
Ja vi får hoppas du har rätt
Här går det inte så bra. Blöder väldigt mycket och mensvärk från helvetet. Jag pratade med läkaren på kliniken igår och jag skulle sluta med lutinus. Ska ta ett gravtest till i veckan för säkerhets skull men hon trodde inte heller på mirakel att det skulle vara positivt. Bara att lappa ihop sig så gott det går och ta nya tag. Vi köpte ett paketpris så har två försök kvar. Denna gången vill jag frysa om det finns möjlighet.
Blev ingen ET för oss denna gång, vårt första försök. Ägget överlevde inte helgen. Supermånga och pigga spermier och 8 mogna ägg. 1 befruktat men inte delat som det skulle. Nästa gång kommer dom göra mikroinjektion. Får ladda batterierna i 6 veckor nu sen på't igen. Skönt att sluta med Lutinus iaf. Och skönt att få veta, ovissheten är jobbig.
Ruvardag 6 idag och fick Gravid 1-2 på CB digital, började ju testa RD 3 så det kan väl inte vara Ovitrellen då?
Ruvardag 6 idag och fick Gravid 1-2 på CB digital, började ju testa RD 3 så det kan väl inte vara Ovitrellen då?
Ruvardag 12 idag! Men som vilken dag som helst! Känner nada! Nästa vecka på tisdag är det TD!
Tack för grattis, jag är försiktigt glad :)
Som sagt Ovitrellen tror jag har gått ur med tanke på negativa test innan o det var 14 dagar sen jag tog den.
Sen var det ju en blasto och läkaren sa att vi ses om två år för syskonförsök, helt övertygad om att lyckas :)
Vad händer nu med mina ägg i frysen om jag verkligen är gravid? Fler vill vi ju inte ha
Tack för grattis, jag är försiktigt glad :)
Som sagt Ovitrellen tror jag har gått ur med tanke på negativa test innan o det var 14 dagar sen jag tog den.
Sen var det ju en blasto och läkaren sa att vi ses om två år för syskonförsök, helt övertygad om att lyckas :)
Vad händer nu med mina ägg i frysen om jag verkligen är gravid? Fler vill vi ju inte ha