Mallangbg skrev 2016-06-24 06:59:32 följande:
Hej,
Jag är på ruvdag 14idag och blodet flödar samt testat minus nu på morgonen. Har egentligen TD på måndag. Så nu har även realisten i mig tagit över. Vet inte om man vågar dricka ett glas rose ? När tänker ni köra igen ? Vi planerar att starta början av augusti. Tyvärr fick vi inga ägg med oss till frysen så vi får helt enkelt starta om. Då är vi två som som känner sig lite uppgiven, ledsen på årets annars roligaste dag. Ibland längs det som man är helt själv om detta. Styrke kramar till dig !!
RD14 är en skitdag! Ledsen för er skull. :(
Vi har inte heller några i frysen och får börja om på ivf nr 3 i augusti. Satt och räknade nu och gissar att jag börjar med sprutorna runt 10 aug.
När jag på min första ivf fick riklig mens, tom mer än vanlig, på RD 13 och testade neg med clearblue digital så höll de med mig från Sophiahemmet att jag kunde avbryta. Likaså avbröt jag nu på RD 14.
Om du har rejäl mens så får man nog vara realist... Återigen så trist, men det är vår tur i aug, dvs majbebisar. :)
Strax ska jag njuta av rosé och blicka framåt. :) varm kram med hopp om att du får en fin midsommar med nära och kära. ( Så gott det går)