• Regnbågsdröm

IVF mars/april

Hej alla!
    Vi har nu fått vår planering för vårt tredje IVF-försök. Vi kör långt protokoll och ska nu börja med synarela-spray den 20 mars. Enligt planeringen ÄP vecka 16. Några som är i samma tid och som vill följas åt? Hoppa gärna in i tråden!

• Svar på tråden IVF mars/april
  • Utflykt i verkligheten

Så nervös jag blev nu!! Snälla låt liten få stanna kvar den här gången! Tänk om man bara att kunnat få slappna av nu och njuta... När är det man får göra VUL? Minns ingenting längre... Skallen är tom!!

• Sjöblomman
    Utflykt i verkligheten skrev 2016-04-12 11:36:06 följande:

Så nervös jag blev nu!! Snälla låt liten få stanna kvar den här gången! Tänk om man bara att kunnat få slappna av nu och njuta... När är det man får göra VUL? Minns ingenting längre... Skallen är tom!!

Åh grattis!
  • Nicka

Då är vi snart framme i Gbg :)
    Varit sjukt nervös att dom skall ringa och de blir att avbryta, men nu ser vi fram emot att klockan ska bli 14.30 :) :)

• FörstaIVF
    Utflykt i verkligheten skrev 2016-04-12 11:36:06 följande:

Åh grattis! Jag tycker strecket är väldigt tydligt för att vara så tidigt :)
    Man brukar väl göra VUL cirka tre veckor efter testdagen. Jag gjorde det i vecka 7+0 men det kan säkert variera!
  • Utflykt i verkligheten
    ivfbullen skrev 2016-04-12 11:50:56 följande:
    Håller alla tummar och tår!!!
    Jag gjorde första VUL på 8+0 sist
    Tack! Hjärta Tror att det var samma för mig också förra gången. Är så nervös nu! Måtte det gå den här gången!
    Sjöblomman skrev 2016-04-12 12:01:19 följande:
    Åh grattis!
    Tack snälla du! Önskar att tiden kunde gå fortare....
    FörstaIVF skrev 2016-04-12 12:27:26 följande:
    Åh grattis! Jag tycker strecket är väldigt tydligt för att vara så tidigt :)
    Man brukar väl göra VUL cirka tre veckor efter testdagen. Jag gjorde det i vecka 7+0 men det kan säkert variera!
    Tyckte också att det var väldigt starkt! Håller tummarna för att det betyder att det går bra nu... Att högt HCG är lika med friskt och starkt embryo. Tiden fram till vul kommer gå sååå lååångsamt!

• Emmet1976
    Lixom skrev 2016-04-12 10:44:08 följande:

Emmett1976 > Jag fyller 40 i sommar. Fick 6 äggblåsor totalt som utvecklades tillräckligt, tog också gonal 300. Min läkare sa att det var normalt för min ålder.

Åh, tack! Nu lugnade du mig. :)
Svar på tråden IVF mars/april