• Regnbågsdröm

IVF mars/april

Hej alla!
    Vi har nu fått vår planering för vårt tredje IVF-försök. Vi kör långt protokoll och ska nu börja med synarela-spray den 20 mars. Enligt planeringen ÄP vecka 16. Några som är i samma tid och som vill följas åt? Hoppa gärna in i tråden!

• Svar på tråden IVF mars/april
  • linoa131
    Utflykt i verkligheten skrev 2016-04-12 11:21:45 följande:

Ser jag i syne?!?!! Har inte testdag förrän på lördag men kunde inte låta bli att tjuvstarta!

Ojdå men vad kul! !!! Härligt!
  • Emmet1976

Ser jag i syne?!?!! Har inte testdag förrän på lördag men kunde inte låta bli att tjuvstarta!

Underbart! Vilken lycka. Lycka till med din graviditet!
  • Sjöblomman
    Utflykt i verkligheten skrev 2016-04-12 12:39:13 följande:
    Tack! Hjärta Tror att det var samma för mig också förra gången. Är så nervös nu! Måtte det gå den här gången!
    Sjöblomman skrev 2016-04-12 12:01:19 följande:Åh grattis!
    Tack snälla du! Önskar att tiden kunde gå fortare....Tyckte också att det var väldigt starkt! Håller tummarna för att det betyder att det går bra nu... Att högt HCG är lika med friskt och starkt embryo. Tiden fram till vul kommer gå sååå lååångsamt!

Beskriv gärna den där blödningen! Jag behöver lite hopp...
  • Mallanfarm

Hej tjejer, måste bara fråga... jag är på RD 7 idag men "Willgott" är 12 dagar om man räknar ägguttagsdagen som dag 0. Är det någon av er som är ungefär samtidigt? Och i så fall har någon några symptom ännu?? jag har sjukt ont i brösten och vill äta HELA tiden... jag vaknade vid kvart i fyra i natt och ville gå upp och äta.. I vanliga fall sover jag gott så dags. Jag har även känt en svag mensliknande känsla de senaste dagarna, inte hela tiden men ibland. Funderar på om det är alla tillsatta hormoner som spökar eller om man ska våga hoppas på något . Ha det gott i vårsolen. Kram

• Mallanfarm

Utflykt i verkligheten - STORT GRATTIS!!! Åååååå åh vad roligt! Jag håller alla tummar för er kram

• Sjöblomman
    Mallanfarm skrev 2016-04-12 14:07:58 följande:

Hej tjejer, måste bara fråga... jag är på RD 7 idag men "Willgott" är 12 dagar om man räknar ägguttagsdagen som dag 0. Är det någon av er som är ungefär samtidigt? Och i så fall har någon några symptom ännu?? jag har sjukt ont i brösten och vill äta HELA tiden... jag vaknade vid kvart i fyra i natt och ville gå upp och äta.. I vanliga fall sover jag gott så dags. Jag har även känt en svag mensliknande känsla de senaste dagarna, inte hela tiden men ibland. Funderar på om det är alla tillsatta hormoner som spökar eller om man ska våga hoppas på något . Ha det gott i vårsolen. Kram

Är på RD 8 och har haft en liten liten blödning på RD 4, samt mensvärk till och från.
  • Sarah32

Nu börjar jag känna lite mer, magen var rejält uppsvälld igår och jag mådde lite illa på kvällen, bättre idag.

Ringde just Sahlgrenska och mitt blodprov verkade bra, jag ska på ultraljud på torsdag:)

Spännande, vi fortsätter att vara i fas:)

Skriv och berätta hur ditt ultraljud har gått efter imorgon!

Regnbågsdröm skrev 2016-04-10 16:06:57 följande:

Ja men det kan ha hänt saker ändå. Inte säkert att man känner saker. Alla funkar vi ju olika Jag brukar dock känna att det spänner i magen och så när det börjar växa där inne Håller tummarna för dig!

Japp, jag ska på ultraljud på onsdag. Så då får vi se om det hänt något för mig Hoppas att det går framåt!

• Sarah32

Härligt! Stort grattis!

• Utflykt i verkligheten
    Tack snälla för alla grattis! Hjärta {#emotions_dlg.flower}

Det känns helt overkligt då jag var helt säker på att vi inte skulle få ett plus ens. Nu är jag både glad och nervös. Vill det här så gärna att jag är på väg att gå sönder, och detsamma gäller även för maken givetvis. Ingen av oss vågar riktigt bli helt glada ännu. Efter att vi förhoppningsvis har fått se ett litet hjärta som slår, så kommer det bli en helt annan sak och känsla. Nu sitter vi som på nålar och bara håller andan...

Väntar med att uppdatera listan här inne tills jag har fått ett vul-datum. Tiden står mer eller mindre still just nu!
Svar på tråden IVF mars/april