• Regnbågsdröm

IVF mars/april

Hej alla!
    Vi har nu fått vår planering för vårt tredje IVF-försök. Vi kör långt protokoll och ska nu börja med synarela-spray den 20 mars. Enligt planeringen ÄP vecka 16. Några som är i samma tid och som vill följas åt? Hoppa gärna in i tråden!

• Svar på tråden IVF mars/april
  • linoa131
    Sjöblomman skrev 2016-04-11 11:19:55 följande:

Ja, är i samma sits. Blödde pyttelite i fredags, ingenting sedan dess så jag hoppas på nidblödning eller Lutinus.

Hoppas på nidblödning alternativet för båda er!
  • Utflykt i verkligheten
    linoa131 skrev 2016-04-11 12:18:22 följande:
    Det hoppas jag också på, men kan det verkligen komma så sent om det nu är det? Har ju testdag på lördag. Borde det inte ha fäst redan då med tanke på hur länge sen insättningen var? (30/4)
  • Sjöblomman
    Utflykt i verkligheten skrev 2016-04-11 12:15:24 följande:
    Vad är pyttelite? Fick på pappret stort som en 5-krona och något mindre i trosorna.
    Det var lite ljusrosa när jag torkade och så torkade jag igen, samma då. Sen ingenting mer.
  • Sjöblomman
    Utflykt i verkligheten skrev 2016-04-11 12:31:23 följande:
    Det hoppas jag också på, men kan det verkligen komma så sent om det nu är det? Har ju testdag på lördag. Borde det inte ha fäst redan då med tanke på hur länge sen insättningen var? (30/4)
    Nidblödning kan komma mellan dag 7-14.
  • Sjöblomman
    linoa131 skrev 2016-04-11 12:18:22 följande:
    Tack!
  • Utflykt i verkligheten
    Sjöblomman skrev 2016-04-11 13:31:29 följande:
    Nidblödning kan komma mellan dag 7-14. smile1.gif
    Fy fasiken så psykiskt påfrestande det här är! "Lev som vanligt!" Jo eller hur... Obestämd
  • CAM86

Har ni fått era små blödningar samtidigt som ni använder Lutinus eller har det kommit efter att ni slutat? Jag kommer ta Lutinus sista dagen i morgon och har än sålänge inte fått någon blödning...

• Sjöblomman
    Utflykt i verkligheten skrev 2016-04-11 13:45:50 följande:
    Räknat från vadå förresten?
    ÄL/ÄP
  • Sjöblomman
    CAM86 skrev 2016-04-11 14:45:49 följande:

Har ni fått era små blödningar samtidigt som ni använder Lutinus eller har det kommit efter att ni slutat? Jag kommer ta Lutinus sista dagen i morgon och har än sålänge inte fått någon blödning...

Jaha... Jag ska ta fram till test och om det är positivt fortsätter man till UL runt vecka 6-7. Märkligt att de säger så olika.
Svar på tråden IVF mars/april