• sawyer

BIM Maj, 2016

Ingen decemberbebis här inte, ovälkommen dök mensen upp idag..

Nästa ÄL blir runt 24-25 april, så ny BIM blir runt 9-10 maj.

Hoppas på att maj blir en bättre månad och att vi får börja 2017 på bästa möjliga sätt, med en liten bebis :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-04-18 15:49
    Uppdaterad lista:

1-3/5, miXxi

1/5 jny1891

2/5, Milli_1

3/5, Stellan88

3/5, KCEG

3/5, Pennie22

4/5, copycat

5/5, Loncelot

5/5, Rosenblad

5/5 j1990

6/5, Bebiiiis

6/5, Verro

6/5, SamsonS

8/5, sötsöt

9/5, MamatillJ

9/5, Fluffan86

9-10/5, sawyer

9-10/5, Loppalisa

10/5, hoppfullsnart40

11-12/5, Svelin

13/5, 5blir6

13/5, Zvjezda

14/5, BonnyBoo

14/5, langtanefterbaby

17/5, SaraVandelay

20/5, eg90

20/5, WasaE

23-24/5, Tra3dockan

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-04-19 15:40
    BIM-lista :) ??

1-3/5, miXxi
    1/5, jny189
    1-2/5, Milli_1 ?
    3/5, Stellan88 ?
    3/5, KCEG ?
    3/5, Pennie22 ?
    4/5, copycat ?
    5/5, Loncelot
    ?5/5, Rosenblad ?
    5/5, j1990?
    6/5, Bebiiiis ?
    6/5, Verro ?
    6/5, SamsonS
    ?8/5, sötsöt
    8/5, Fizzybubble?
    9/5, MamatillJ ?
    9/5, Fluffan86 ?
    9-10/5, sawyer ?
    9-10/5, Loppalisa ?
    10/5, hoppfullsnart40
    10-15/5, Videungen?
    11-12/5, Svelin
    12/5, marengen90?
    13/5, 5blir6 ?
    13/5, Zvjezda ?
    14/5, BonnyBoo ?
    14/5, langtanefterbaby ?
    14/5, SaraVandelay ?
    20/5, eg90 ?
    20/5, WasaE ?
    23-24/5, Tra3dockan

• Svar på tråden BIM Maj, 2016
  • Fizzybubble

Äl + 3 alt +8 beroende på vilket som stämmer med att äl va.

Illamående och vita lotionflytningar idag..

Igår även molvärk

• MamatillJ

Vänta någon dag och ta ett till, det låter ju troligt :D

SkogsstjärnN skrev 2016-04-29 18:46:58 följande:

Hoppar in här med! Har bim den 5 och har två barn här hemma. Fick konsaterat MA i månadsskiftet jan/feb och blev skrapad i slutet av mars så skulle det ta sig är det första försöket.

Har massa symtom. Brösten ömmar och är tunga, livmodern känns tung och mensverk. Är förbannad också, utan anledning(eller små anledningar) och har hormonhuvudvärk. Har tagit test... Borde inte ha gjort det, är ju bara äl+7/8 men det är ett svagt sträck på den där pinnen. Gah, blir man ju bara mer förvirrad.

• MamatillJ

Håller med, är trött på bebis making sex. Längtar efter avslappnat utan plikter sex som sker enbart för att lusten faller på.

Rosenblad skrev 2016-04-29 20:41:11 följande:

Är också på Äl +6 idag, mår helt annorlunda jämfört med tidigare månader men vågar inte hoppas mycket. Tänker ändå i bakhuvudet att snart är det äl igen och då ska vi planera igen...men jag vill inte. Vill ha sex när vi känner för det och inte på beställning och vill kunna slappna av och veta att nu utvecklas barnet för varje dag som går. Omg vad jag hoppas!!!! Och jag VIlLL se en massa pluss här i tråden!!!!

• j1990
    Fizzybubble skrev 2016-04-30 07:31:04 följande:

Äl + 3 alt +8 beroende på vilket som stämmer med att äl va.

Illamående och vita lotionflytningar idag..

Igår även molvärk

Vi ligger väldigt lika! Är på äl +3 eller +9. Ingenting stämmer med min menscykel den här månaden, till och med tempkurvan är konstig. Hoppas jag ligger på +9, senast vi hade sex så är kört annars :/

Har vattniga flytningar igår och idag, lite åt den vitgrumliga hållet men inte mycket. Jobbigt att inte veta var man ligger!
  • Polkagris90

Var precis inne och läste i bf januari 2017 och tänkte att vi förhoppningsvis är många som kan hoppa över till den gruppen inom en snar framtid :D håller tummarna för er alla och massa plus! Skönt att det är helg eftersom helgerna går så fort och närmare BIM ;) Här märkte jag att mina bröstet var svullna igår och även idag (var tvungen att få det bekräftat av min sambo och han höll med ;)), ÄL+6 idag. Annars inga symptom.. Letar som en tok efter dom!

Är det fler än jag som drömmer sig bort hur ni ska berätta för familj och vänner? Längtar absolut mest för att berätta för min och min sambos mamma då jag vet att de kommer bli överlyckliga :) kram på er

• Fizzybubble
    j1990 skrev 2016-04-30 08:55:12 följande:

Vi ligger väldigt lika! Är på äl +3 eller +9. Ingenting stämmer med min menscykel den här månaden, till och med tempkurvan är konstig. Hoppas jag ligger på +9, senast vi hade sex så är kört annars :/

Har vattniga flytningar igår och idag, lite åt den vitgrumliga hållet men inte mycket. Jobbigt att inte veta var man ligger!

Kul då kan vi följas åt lite extra! (Y)

vi lyckades få till det måndag torsdag fredag lördag söndag förra veckan och ons torsdag denna
  • 5blir6

Max på monitorn idag! Nu när jag har börjat ta äl-test så blir man ju inte mindre förvirrad precis :)

Max= ägget släpper inom 24-48 timmar och sen lever det ca 24 timmar efter det.

Är jag rätt på det?

Hade Hög igår. Kan det vara så att tex igår eftermiddags blev Max och och det om några timmar har gått 24?

Som sagt, inte ett dugg mindre förvirrad nu...

• Fizzybubble

Men de känns lite surt, risken finns då att vi missade de precis. Så får hoppas söndagens överlevde alt onsdagen hann fram

• ungmamma16

Tycker också de känns jobbigt att behöva sexa hela tiden när man inte ens är sugen liksom.. Och man vill inte verka helt desperat efter att få plus heller! Haha

• Rosenblad
    Polkagris90 skrev 2016-04-30 09:04:31 följande:

Var precis inne och läste i bf januari 2017 och tänkte att vi förhoppningsvis är många som kan hoppa över till den gruppen inom en snar framtid :D håller tummarna för er alla och massa plus! Skönt att det är helg eftersom helgerna går så fort och närmare BIM ;) Här märkte jag att mina bröstet var svullna igår och även idag (var tvungen att få det bekräftat av min sambo och han höll med ;)), ÄL+6 idag. Annars inga symptom.. Letar som en tok efter dom!

Är det fler än jag som drömmer sig bort hur ni ska berätta för familj och vänner? Längtar absolut mest för att berätta för min och min sambos mamma då jag vet att de kommer bli överlyckliga :) kram på er

Följer också den tråden :) Drömmer om att då skriva där att jag är gravid haha..målet liksom :) Mina bröst är också svullna, tunga och sen syns blodådrorna väldigt tydligt. Är glad att dem är det för vad jag minns så har jag tidigare bara fått ont i brösten precis innan mens och idag är det BIM +5 eller +6. Allt annorlunda är bra :)

Ja jag är precis likadan, mina föräldrar kommer att komma till oss precis på BIM som varit planerat länge så hoppas att jag fått ett pluss då och kan berätta, men samtidigt kanske man ska vänta till 12e veckan men jag är så otålig och hade det gått illa så hade jag nog velat berätta det också. Men kommer bara berätta för dem och sen resten senare. Kanske syskon får reda på det då också. Hur har ni tänkt berätta för era nära? Ska alla vara samlade? Hade varit kul att inte bara berätta det rakt ut utan göra något kul men kanske något man kan spara. Gillar inte att visa plus-Stickan då jag tycker det är lite för privat och snuskigt haha.. Hade aldrig kunnat lägga den i papper och ge bort!! Nä usch :) men kommer definitivt spara den för oss själva.
Svar på tråden BIM Maj, 2016