• sawyer

BIM Maj, 2016

Ingen decemberbebis här inte, ovälkommen dök mensen upp idag..

Nästa ÄL blir runt 24-25 april, så ny BIM blir runt 9-10 maj.

Hoppas på att maj blir en bättre månad och att vi får börja 2017 på bästa möjliga sätt, med en liten bebis :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-04-18 15:49
    Uppdaterad lista:

1-3/5, miXxi

1/5 jny1891

2/5, Milli_1

3/5, Stellan88

3/5, KCEG

3/5, Pennie22

4/5, copycat

5/5, Loncelot

5/5, Rosenblad

5/5 j1990

6/5, Bebiiiis

6/5, Verro

6/5, SamsonS

8/5, sötsöt

9/5, MamatillJ

9/5, Fluffan86

9-10/5, sawyer

9-10/5, Loppalisa

10/5, hoppfullsnart40

11-12/5, Svelin

13/5, 5blir6

13/5, Zvjezda

14/5, BonnyBoo

14/5, langtanefterbaby

17/5, SaraVandelay

20/5, eg90

20/5, WasaE

23-24/5, Tra3dockan

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-04-19 15:40
    BIM-lista :) ??

1-3/5, miXxi
    1/5, jny189
    1-2/5, Milli_1 ?
    3/5, Stellan88 ?
    3/5, KCEG ?
    3/5, Pennie22 ?
    4/5, copycat ?
    5/5, Loncelot
    ?5/5, Rosenblad ?
    5/5, j1990?
    6/5, Bebiiiis ?
    6/5, Verro ?
    6/5, SamsonS
    ?8/5, sötsöt
    8/5, Fizzybubble?
    9/5, MamatillJ ?
    9/5, Fluffan86 ?
    9-10/5, sawyer ?
    9-10/5, Loppalisa ?
    10/5, hoppfullsnart40
    10-15/5, Videungen?
    11-12/5, Svelin
    12/5, marengen90?
    13/5, 5blir6 ?
    13/5, Zvjezda ?
    14/5, BonnyBoo ?
    14/5, langtanefterbaby ?
    14/5, SaraVandelay ?
    20/5, eg90 ?
    20/5, WasaE ?
    23-24/5, Tra3dockan

• Svar på tråden BIM Maj, 2016
  • Loncelot
    MissJL skrev 2016-04-29 19:12:08 följande:

Tack snälla! Det här blir ju vårat första försök men jag har längtat så länge så det känns som en evighet.. Skulle bli knäpp av att vänta 11 månader :\ Eller knäppare! Haha, bebisar kan verkligen förvrida huvudet på en ;)

Knäpp var ordet tog sammanlagt 18månader med första barnet, tärde ju något på sexlivet kan man ju lugnt säga... Hoppas det går fort denna gång o med tanke på hur fort det gick med dom andra två så borde man ju ha oddsen på sin sida men man vet ju aldrig vad kroppen har att spöka ens hjärna med...
  • Pennie22
    SkogsstjärnN skrev 2016-04-29 18:46:58 följande:

Hoppar in här med! Har bim den 5 och har två barn här hemma. Fick konsaterat MA i månadsskiftet jan/feb och blev skrapad i slutet av mars så skulle det ta sig är det första försöket.

Har massa symtom. Brösten ömmar och är tunga, livmodern känns tung och mensverk. Är förbannad också, utan anledning(eller små anledningar) och har hormonhuvudvärk. Har tagit test... Borde inte ha gjort det, är ju bara äl+7/8 men det är ett svagt sträck på den där pinnen. Gah, blir man ju bara mer förvirrad.

Håller tummarna för dig! Har också BIM den 5.e ( :
  • copycat

Aaah alltså denna molvärk och illamåendet som sköljer över mig idag. Faaaaaan dig gravidguden om det är måndagens mens som är på intåg? ÄL +4 så en evighet till man kan testa...

• MamatillJ

Nä nu jävlar måste det ju vara allvar!? Inte okey av kroppen att luras så..känner samma som du...har lite kittel/stick/moll och är på ÄL + 6 idag så nu hoppas jag hårt att denna månaden är den månaden då plusset kom.

copycat skrev 2016-04-29 19:55:00 följande:

Aaah alltså denna molvärk och illamåendet som sköljer över mig idag. Faaaaaan dig gravidguden om det är måndagens mens som är på intåg? ÄL +4 så en evighet till man kan testa...

• MamatillJ

Nä nu jävlar måste det ju vara allvar!? Inte okey av kroppen att luras så..känner samma som du...har lite kittel/stick/moll och är på ÄL + 6 idag så nu hoppas jag hårt att denna månaden är den månaden då plusset kom.

• MamatillJ

• copycat
    MamatillJ skrev 2016-04-29 19:58:18 följande:

Ja men verkligen! Heja oss :)
  • Rosenblad

Är också på Äl +6 idag, mår helt annorlunda jämfört med tidigare månader men vågar inte hoppas mycket. Tänker ändå i bakhuvudet att snart är det äl igen och då ska vi planera igen...men jag vill inte. Vill ha sex när vi känner för det och inte på beställning och vill kunna slappna av och veta att nu utvecklas barnet för varje dag som går. Omg vad jag hoppas!!!! Och jag VIlLL se en massa pluss här i tråden!!!!

• marengen90

Tror jag hade äl igår. Men idag var det vattniga och brobyggande flytningar och jag gick äntligen han med en mancold att ha sex med mig ;) Det var inte sexiga underkläder osv som var hemligheten utan en chipspåse och en spelkväll vid datorn kväll haha. Han var visst inte omutbar ändå haha!

Nu hoppas vi det tar sig fast vi kanske är för sent ute. Dumma förkylning.

• carooanna

Hej! Läser tråden och här är en till som blir lite knäpp av att vänta ;) Tog ut spiralen och hade nog ägglossning precis då och sex dan där efter. Tre dagar efter hade jag ont i ena äggstocken och fyra dagar efter som ryckningar. Känner mig illamående och öm, men det kan ju lika gärna vara att ägglossningen kändes extra mycket och nu att mensen är på gång.

Vet inte riktigt när BIM är, förra cykeln var 26 dagar men den innan 40 (ammade innan det) har lovat mig själv att vänta med att testa till dag 30, men vi får väl se hur det går med den saken....haha. Är så spännande!! Tänk om vi lyckats på första försöket. Med dottern tog det 7 månader. Lycka till alla!

Svar på tråden BIM Maj, 2016