• Svar på tråden BIM - juni 2016
  • Joss90

[quote=76746408][quote-nick]WasaE skrev 2016-06-28 08:22:53 följande:[/quote-nick][/quote]

Grattis!!!!

• emmarebeccas

Ja, jag får nog göra det, Tack :)

• Anonym (EL)

Grattis till alla plus! härligt!!

• Grönablad

[quote=76746408][quote-nick]WasaE skrev 2016-06-28 08:22:53 följande:[/quote-nick][/quote]

Där har vi ett föredömligt plus :) Grattis!!!

• Grönablad

Någon här som har erfarenhet av att kolla livmodertappen under cykeln? Igår var min lågt placerad, hård och stängd. Idag, på BIM -1, är den högt placerad och helt mjuk, så pass att det är svårt att känna ngn öppning. Inget blod dock. Vet att det är svårt att dra några slutsatser men är inte tappen vanligtvis hård innan mens?

• SkogsstjärnN

Var tvungen ta ett annat test för att våga tro på det. Spöksträck på både testlagret och cb plus tidigare försök så köpte ett predict early. Jag är minsann gravid! Overkligt, tänkte låta det få vara så så kanske jag inte går och oroar mig för mycket.

• DevilsDaughter

skogsstjärnan: Vad roligt!! Grattis!

Grönablad: Brukar väl vara hård och tillbakadragen när man är gravid, mjuk och nedåt när mensen är på g? 

• Grönablad
    DevilsDaughter skrev 2016-06-28 20:22:20 följande:

skogsstjärnan: Vad roligt!! Grattis!

Grönablad: Brukar väl vara hård och tillbakadragen när man är gravid, mjuk och nedåt när mensen är på g? 

De flesta ställen jag läst på har det stått att den blir tillbakadragenhet och mjuk vid graviditet pga ökat blodflöde och fast men något öppen vid mens?
  • Anonym (EL)
    SkogsstjärnN skrev 2016-06-28 19:27:25 följande:

Var tvungen ta ett annat test för att våga tro på det. Spöksträck på både testlagret och cb plus tidigare försök så köpte ett predict early. Jag är minsann gravid! Overkligt, tänkte låta det få vara så så kanske jag inte går och oroar mig för mycket.

Woho! Grattis!
Svar på tråden BIM - juni 2016