• Svar på tråden BIM - juni 2016
  • Fililuran

Men oj vad många som plussar helt plötsligt! Lägger till mig här och hoppas på att följa med i er gravidström!

Jag är -4 BIM. Har väldigt ömma bröst. Dock brukar jag ha det nga dagar efter ÄL, och sen försvinner det. Vilket det är även gjorde denna månad, bara det att nu har det ömma kommit tillbaka igen. Haft ont i brösten sen i lördags.

Har också gått runt med sura uppstötningar och smårapar hela tiden, haha lite småäckligt.

Försök 5, hoppas hoppas denna gång!!

• Dalkullan92

Där kom mensen. Bim-2. Konstigt att cykler blir kortare. Trodde jag hade 28 dagars. Men förra månaden var de 27 och nu 26 bara.

Bättre lycka nästa gång ????

• emmarebeccas

Hej, jag har bim 30/6, vad tror ni om testet jag tog på eftermiddagen idag? Jag ser ett väldigt svagt streck, eller är det ett spökstreck? Skall testa på nytt imorgon bitti..

• Fililuran
    emmarebeccas skrev 2016-06-27 20:17:48 följande:

Hej, jag har bim 30/6, vad tror ni om testet jag tog på eftermiddagen idag? Jag ser ett väldigt svagt streck, eller är det ett spökstreck? Skall testa på nytt imorgon bitti..

Jomen det där ser ut som ett streck!! :)
  • Teres85

Jag är gravid ÄL +13, det tog sig alltså på första försöket med sex varannan dag varav vid precis prickade ÄL. BF 9/3. Så himla kul, första barnet för oss! Tack för all kunskap o pepp man får här på FL!

• emmarebeccas

Vänster från imorse och höger från igår eftermiddag.. dessa test verkar bara vilja lura mig, eller?

• SkogsstjärnN
    emmarebeccas skrev 2016-06-28 06:21:40 följande:

Vänster från imorse och höger från igår eftermiddag.. dessa test verkar bara vilja lura mig, eller?

Många som får spöksträck på cb nu, vänta nån dag och ta nytt?
Svar på tråden BIM - juni 2016