• Svar på tråden BIM - juni 2016
  • Tussilago6
    aprilhimlen95 skrev 2016-06-23 08:42:10 följande:

Jag gör mitt bästa. Känner mig larvig som är så ledsen när jag bara va i v6. Men det måste man väl få vara. Bara vänta ut detta och försöka igen. Hoppas det går bättre nästa gång.

Beklagar så! Klart man blir jätteledsen! Jag blir ledsen varje gång jag får mens och det känns som att nåt dött fast det aldrig ens fanns där från början, så löjlig är jag. Men man känner som man känner... Hoppas du blir gravid snart igen! Kram
  • DevilsDaughter

april: Åh va tråkigt :( Men det är klart att du måste få va ledsen! Det spelar ingen roll att det är tidigt! Oavsett vilken vecka det är så har du mist något du hade.. Jag hoppas att du får bli gravid fort igen!

• Grönablad
    aprilhimlen95 skrev 2016-06-23 08:42:10 följande:

Jag gör mitt bästa. Känner mig larvig som är så ledsen när jag bara va i v6. Men det måste man väl få vara. Bara vänta ut detta och försöka igen. Hoppas det går bättre nästa gång.

Du är inte ett dugg larvig och du har rätt att vara precis så ledsen som du känner att du är. Det är tillräckligt tungt att gå igenom utan att behöva tänka på hur man "borde" reagera. Ta din tid och när du känner dig redo hoppas jag du blir gravid snabbt igen!
  • bebisdags

Hjälp, är detta positivt eller spökstreck eller.. hjälp! 
    Är dock lite starkare i verkligheten, men är två dagar innan BIM..

• Dalkullan92
    DevilsDaughter skrev 2016-06-22 23:05:00 följande:

crazy catlady: vad spännadne! Vill inte ge dig förhoppningar som du kanske inte vill ha, men låter ju lite som för många sammanträffanden/felaktigheter för att det inte skulle vara något. När ska du testa nästa gång?

Dalkullan: När ska du testa?

Pennie: vad roligt"! Hoppas det går vägen nu för dig!

citronen: Låter lite sent för nidblödning, men det är inte omöjligt att ägget fäster så sent som 10 dagar efter ÄL.. Är du säker på när ÄL inträffade? Nidblödning brukar vara väldigt sparsam. Ofta bara en strimma typ.

nanna: vet hur det är! Jag har bestämt mig för att ignorera allt som har med känningar i livmodern att göra i framtida försök då jag har insett att det kan kännas precis hur som helst och mensen kommer ändå..

Jag ska försöka hålla mig och testa på söndag tidigast :) är bim -2 då :)
  • pojkmorsan

Helt klart positivt grattis :)

bebisdags skrev 2016-06-23 10:57:37 följande:

• Anonym (EL)
    aprilhimlen95 skrev 2016-06-23 05:31:34 följande:

Hoppas det går bra för er alla. Slutade kika in här när jag plussade och gick in i min glädjebubbla. Själv har jag fått missfall precis. Började blöda igår och fick "inte gravid" på cb digital idag. Naturens gång säger dem. Men det känns piss och hemskt jobbigt. Tårarna bara rinner.

Du är inte alls larvig. Det är klart man bli ledsen när man förlorar något man kämpat för. Oavsett om det är vecka 1 eller vecka 6. De flesta av oss blir besvikna när mensen kommer och då har vi egentligen inte förlorat något eftersom det aldrig fanns något där. Låt dig själv vara ledsen och börja sedan om när ni känner er redo. KRAM
  • Anonym (EL)

Helt klart positivt! :D Grattis!! :D
  • Anonym (EL)

Helt klart positivt! :D Grattis!! :D
  • Loncelot

5dgr kvar till bim, o sniglarna demonstrerar, sniglarna har fått nog....pfff för mycket fritid kankse hehe...har bestämt mig för att inte testa innan lördag som absolut tidigast! Tiden kunde inte gå långsammare...

Detta ångestkännande inför att bli gravid går ut över allt och alla mer eller mindre säkert fler som känner igen sig att tålamodet inte är på topp...längtar tills den dagen kommer då man blir gravid och kan släppa denna känsla i kroppen...

Tålamod....

Svar på tråden BIM - juni 2016