• Svar på tråden BIM - juni 2016
  • DevilsDaughter

crazy catlady: vad spännadne! Vill inte ge dig förhoppningar som du kanske inte vill ha, men låter ju lite som för många sammanträffanden/felaktigheter för att det inte skulle vara något. När ska du testa nästa gång?

Dalkullan: När ska du testa?

Pennie: vad roligt"! Hoppas det går vägen nu för dig!

citronen: Låter lite sent för nidblödning, men det är inte omöjligt att ägget fäster så sent som 10 dagar efter ÄL.. Är du säker på när ÄL inträffade? Nidblödning brukar vara väldigt sparsam. Ofta bara en strimma typ.

nanna: vet hur det är! Jag har bestämt mig för att ignorera allt som har med känningar i livmodern att göra i framtida försök då jag har insett att det kan kännas precis hur som helst och mensen kommer ändå..

• aprilhimlen95

Hoppas det går bra för er alla. Slutade kika in här när jag plussade och gick in i min glädjebubbla. Själv har jag fått missfall precis. Började blöda igår och fick "inte gravid" på cb digital idag. Naturens gång säger dem. Men det känns piss och hemskt jobbigt. Tårarna bara rinner.

• Crazy catlady

Negativt imorse så det va bara en inbillning igår.. :( ska försöka att inte testa förrens på söndag om mensen inte kommer på lördag..

• Crazy catlady
    aprilhimlen95 skrev 2016-06-23 05:31:34 följande:

Hoppas det går bra för er alla. Slutade kika in här när jag plussade och gick in i min glädjebubbla. Själv har jag fått missfall precis. Började blöda igår och fick "inte gravid" på cb digital idag. Naturens gång säger dem. Men det känns piss och hemskt jobbigt. Tårarna bara rinner.

Jag beklagar :( *styrkekram*
  • Grönablad
    aprilhimlen95 skrev 2016-06-23 05:31:34 följande:

Neeej vad tråkigt! Beklagar verkligen. Ta hand om dig!
  • Signealice

Så jäkla besviken. Tog ett test, egentligen för tidigt bim -5 men jag fick för mig att det skulle vara positivt pga alla superstarka symptom. Men så klart negativt.. Har nu tre dagar kvar till mens och har inga som helst symptom kvar förutom att mensen är på gång. Läskigt hur huvudet kan spela en spratt.

Men men. Nu hinner jag dricka lite goda sommardrinkar innan nästa äl.

Lycka till alla!

• aprilhimlen95
    Grönablad skrev 2016-06-23 07:49:50 följande:

Neeej vad tråkigt! Beklagar verkligen. Ta hand om dig!

Jag gör mitt bästa. Känner mig larvig som är så ledsen när jag bara va i v6. Men det måste man väl få vara. Bara vänta ut detta och försöka igen. Hoppas det går bättre nästa gång.
  • Tussilago6
    Crazy catlady skrev 2016-06-23 06:33:21 följande:

Negativt imorse så det va bara en inbillning igår.. :( ska försöka att inte testa förrens på söndag om mensen inte kommer på lördag..

Jag har också fått så denna gång, tillochmed sambon såg nåt svagt i helgen. Men ingenting nu, bim -1, negativt denna morgon också. Inga symtom kvar... Sååå tråkigt.
Svar på tråden BIM - juni 2016