• Svar på tråden BIM - juni 2016
  • Juniblomma13
    Juniblomma13 skrev 2016-06-27 09:04:57 följande:

BIM+2 enl. app, men tror själv att BIM är idag. Tog detta test imorse, vad tror ni? Bilden är tagen 1 timme efter testet togs men det har sett ut likadant hela tiden. Vill så gärna, men har ju läst här att CB kan ge falskt positivt...

Det övre är efter ca 15 min och det nedre efter en timme (bilderna är på samma test).
  • Azerp

Kan det ha tagit sig denna gång? Åh jag hoppas verkligen det är så nu, vad tror ni?

Dessa tre tester är på samma urin, tog det i mitten först och trodde det var en dröm typ! Hur kan dom andra vara så svaga?
  • SkogsstjärnN
    DevilsDaughter skrev 2016-06-27 08:58:39 följande:

skogsstjärnan: Tycker mig kunna ana ngt där! Men jag ser streck på alla test ;) Testade du med morgonurin? Har du lutealfas på 16 dagar?

Haha ja, ser själv på de flesta test så det är helt hopplöst veta. Morgonurin ja, dock var jag på toa ca 3 timmar innan morgonbesöket. Enligt min app är det äl+12 / bim -2 idag och jag har 14 dagars lutelfas men är osäker på om det stämmer (har ägglossningsflytningar innan och fått max på äggloasningatest). Har haft kortare lutelfas innan missfallet i februari så inte riktigt förstått hur det ligger till nu.
  • DevilsDaughter

skogsstjärnan: ok, a men eftersom det går att fånga på bild så måste det ju va där ;) Ska du testa imorgon igen?

Azerup: Blir ofta olika på olika test, om du kollar på kontrollstrecket så är även det starkare på mittentestet. Sådant spelar roll också. Men de är helt klart positiva allihop! Grattis!

• SkogsstjärnN
    Juniblomma13 skrev 2016-06-27 09:04:57 följande:

BIM+2 enl. app, men tror själv att BIM är idag. Tog detta test imorse, vad tror ni? Bilden är tagen 1 timme efter testet togs men det har sett ut likadant hela tiden. Vill så gärna, men har ju läst här att CB kan ge falskt positivt...

Tycker det ser ut som ett plus men fick själv ett jättetydligt spöksträck förra månaden så vågar inte ropa gratis. Ta ett digitalt? Eller en annan sort för att se om det är nått på det.
  • SkogsstjärnN
    DevilsDaughter skrev 2016-06-27 09:22:14 följande:

skogsstjärnan: ok, a men eftersom det går att fånga på bild så måste det ju va där ;) Ska du testa imorgon igen?

Azerup: Blir ofta olika på olika test, om du kollar på kontrollstrecket så är även det starkare på mittentestet. Sådant spelar roll också. Men de är helt klart positiva allihop! Grattis!

Haha ja, så kan man ju säga med;). Ska försöka att inte testa mer idag så definitivt imorgon bitti. Fram tills dess får det vara osäkert:P
  • SkogsstjärnN
    Juniblomma13 skrev 2016-06-27 09:32:21 följande:

Tack! Jag har ett likadant kvar plus ett digitalt, så tar nog båda två imorgon :)

Blir perfekt! Hoppas på ett tydligt sträck i morgon då:)
  • Azerp
    DevilsDaughter skrev 2016-06-27 09:22:14 följande:

Tack!! Jag är fortfarande i chock haha. 6:e försöket åt oss.
Svar på tråden BIM - juni 2016