• Svar på tråden BIM - juni 2016
  • Anonym (Sandra)

Var helt säker i tisdags att de va kört, på kvällen kom mensen precis som beräknat på Bim, men bara några droppar, igår kom de lite mer men ytterst sparsamt idag har det enbart kommit blodblandade flytningar. Testade imorse men de va negativt.

Jag brukar alltid få rikligt med mens på dag 2 och 3 och har alltid mens i 6 dagar. Jag brukar alltid ha kraftig mensvärk och olust känsla men inte nu.

Vad är detta denna gången? Någon som varit med om samma?

• ohsnap

Är lite förvirrad nu.. Den här månaden hade jag helt lagt ner tankarna på graviditet då vi inte prickade äl utan närmsta sex var tre dagar senare. Nu är jag dock på bim+1. Det är mycket möjligt att den kan komma idag eller imorgon, har haft 24-27 dagars cykel sen i januari även om de tre senaste månaderna har varit 24 eller 25. Det som känns lite skumt nu är att jag har ont i ena äggstocken, känns inte som det brukar när mens är på g- då är det som svagare mensvärk. Nu börjar jag tänka att kanske, kanske hade jag sen äl? Nån som känner igen äggstockssmärta (känns som vid ägglossning) som tidigt gravtecken?

• citr0nen
    DevilsDaughter skrev 2016-06-22 23:05:00 följande:

citronen: Låter lite sent för nidblödning, men det är inte omöjligt att ägget fäster så sent som 10 dagar efter ÄL.. Är du säker på när ÄL inträffade? Nidblödning brukar vara väldigt sparsam. Ofta bara en strimma typ.

Nej, inte helt säker. Men fick lite ont i magen så tänkte att det var ägglossning ;) kom bara lite på pappret när jag var på toa, men kan ju vara en mellanblödningar också :( vi får avvakta lite. Tänkte prova cb plus imorgon pdå det är bim-2 :)
  • aprilhimlen95

Tack för alla era svar. Ni är underbara <3 Hoppas blödningen ska sluta snart bara. Går runt här hemma mellan soffa och toalett.

• bebisdags

[

Anonym (EL) skrev 2016-06-23 14:09:52 följande:

Helt klart positivt! :D Grattis!! :D

Tack för svar och tack!:D Känns så overkligt men super roligt????????
  • bebisdags
    pojkmorsan skrev 2016-06-23 12:53:56 följande:

Helt klart positivt grattis :)

Åh vad roligt, tack så mycket! Blir overkligt på något sätt men väldigt roligt:D
  • Agge83

Nejdå! Kom igen :) 2 dagar kvar :) längtar till nästa äl nu :) bara en vecka kvar, tjoho

• Joss90

Hej! Det kommer bli en midsommarafton vi aldrig glömmer! Vi plussade idag på BIM -1. Först ett Rsfu som visade en svag rosa linje och sedan i samma urin ett CB Digital som visade gravid 1-2v !!!!

Vill bara ge lite hopp till alla andra för jag har inte känt någonting alls! En dag hade jag ett helvetes humör men annars inget! Har också testat på BIM-3 och -2 som var negativt så ge inte upp hoppet!!!!!

• Crazy catlady

Mens imorgon och negativ idag så jag ger upp nu och inväntar mensen.. *suck*

Då blir det en eller två glas vin ikväll trots allt ..

Svar på tråden BIM - juni 2016