• Svar på tråden BIM - juni 2016
  • Anonym (EL)
    Wictor090719 skrev 2016-06-25 09:34:42 följande:

Tror jag kan ana 2 streck ????

Jag ser två!!
  • ohsnap

Alltså vilken mind fuck.. Jag tog två CB igår som jag tolkade som svagt positiva, möjligen spök- men tyckte de var breda och blåa i färgen. Imorse tog jag ett RFSU testa tidigt med morgonurin men det är helt blankt. Men mensen har fortfarande inte kommit och jag har haft ont i äggstocken till och från i flera dagar. Är det nån som varit med om att testa neg efter positivt på ett annat test innan?

• DevilsDaughter

Wiktor: Ser positivt ut! 

ohsnap: Jag tror att clear blue är mer känsligt än det utger sig för att vara.. Men skumt att du inte fick positivt på rfsu testa tidigt, för clear blue borde inte vara känsligare än det.. Men testa imorgon igen om du har fler test!

• Grönablad

Testat två (!) gånger med cb nu på morgonen, inte en tillstymmelse till plus. Är på BIM-3 så vet ju att det inte är säkert att det syns än men vid förra graviditeten plussade jag redan på BIM-4.

Har haft molvärk ända sedan ägglossning typ vilket jag inte brukar ha. Dock inga ömma bröst som varit det som märkts tidigast de andra gångerna. "Bara" att vänta och se...

• Stellan88

Hej alla!

Jag hade ägglossning CD13, tempen är trifasisk och väldigt konstig. De senaste 8 dagarna har den varierar mellan 36,4 och 36,6 varannan dag - exakt. Men idag BIM-2 så testade jag negativt med RFSU. :( Vad tror ni? Är det kört? Vill inte sluta hoppas...

• DevilsDaughter

Stellan: Skulle tyvärr inte säga att det är jättestora chanser. Men det finns ju de som plussar senare och det är ju absolut ingen omöjlighet. Mycket beror på när ett ägg fäster, fäster det sent så plussar man senare. Jag brukar i princip ge upp hoppet om jag testar negativt strax innan BIM, men jag tycker det känns bra att inte bli ultrabesviken om/när mensen kommer.

• Stellan88
    DevilsDaughter skrev 2016-06-26 11:47:06 följande:

Stellan: Skulle tyvärr inte säga att det är jättestora chanser. Men det finns ju de som plussar senare och det är ju absolut ingen omöjlighet. Mycket beror på när ett ägg fäster, fäster det sent så plussar man senare. Jag brukar i princip ge upp hoppet om jag testar negativt strax innan BIM, men jag tycker det känns bra att inte bli ultrabesviken om/när mensen kommer.

Tack för svar! Ja, bäst att man är realistisk och inte tappa huvet helt. Bara 3e försöket men blir så ledsen :'(
  • Loncelot

Imorgon ska jag testa, testade i fredags morse negativt var det då, bim på tisdag...hoppas hoppas!

Svar på tråden BIM - juni 2016