• Svar på tråden BIM - juni 2016
  • Dalkullan92

Första gången för oss oxå ???? Har varit gravid en gång förr men minns inte vilka symtom jag hade då.

Vi fick bara till de en gång den här gångnen. dagen för äl. Då karln varit jätte sjuk.( hosta) Fick penicillin oxå. Så glad vi fick till de en gång. Så ska väl egentligen inte hoppas på för mycket. Men längtar så :)

Ja de vira bra om

• Dalkullan92
    Rosenblad skrev 2016-05-21 13:39:47 följande:

Kul att läsa om era symptom och på vilken dag. Jag har haft smärtor under hela äl och idag lite ömma bröst och bröstvårtor. Nu är det ca äl +4. Som sagt blev det bara fullbordat sex två gånger som var innan äl, 3 dagar nämligen så har tyvär inte så höga förhoppningar men ibland läser man om folk som haft sex bara en gång och blivit gravida så jag håller mina tummar och tår. Hadevelat ha äl och BIM varje vecka så väntan inte är så lång!!

Hoppas att ni fick till de ändå:)

Ja de vore bra att ha en kort mens cykel :)
  • mixXi

Idag fick jag fertila flytningar! =) Så nu är väl äl typ tisdag-onsdag kanske. Och BIM runt 8/6.

Brukar märka av äl genom att jag får ont i bröstvårtorna efteråt i några dagar. Hade tänkt fixa äl-stickor till denna månad men inte kommit för att beställa. Mest för att bekräfta att det stämmer mina teorier =)

Nu blir det iaf ligga ikväll och sen så ofta vi orkar/sambon klarar. Blir nog varannan dag. Kanske nån dag två dagar i rad. Oftare än så brukar det inte bli.

• Deni81

Den här månaden tänkte jag prova att inte alls köra med tester eller appar. Utan testa att ligga när jag har som mest lust Oavsett om det är runt ÄL eller inte så får det vara en sån där skön "semester"-månad när man får göra som man vill  
    Det kan vara skönt att släppa taget också för en gångs skull. Och ja! Kortare perioder tack, men jag skulle inte vilja ha mens en gång i veckan dock. Och tänk om man bara hade mens en gång per år! Då hade det varit svårt att få till det!

• mixXi
    Zoey90 skrev 2016-05-21 16:19:19 följande:

Fertila flytningar?

Ja alltså äggviteliknande (rå äggvita) som man kan dra ut till långa trådar. Brukar få sådana typ 4 dagar innan äl. Ska vara lätt för spermier att simma igenom sägs det.
  • FlikkanM

Hoppar gärna med här om jag får :)

Mensen kom igår, så nu blir andra försöket med andra barnet. Var så osäker på min förra cykel, det var den första efter att spiralen åkte ut och med spiral har jag bara fått små tecken på när ÄL och mens kan ev ha varit.

Utgår jag från denna cykel som varit som var på 29 dagar så har jag nästa ÄL 4/6 och BIM 18/6.

• Milli_1

7 dagar kvar till bim idag... Hemsk molvärk och fått någon foglossningsliknande smärta i blygdbenet. den här pms:en blir värre och värre. Utbrott fick jag idag också ett mega deluxe dessutom. Ja ja vi skyller på pms monstret

• Loncelot
    Milli_1 skrev 2016-05-21 20:56:32 följande:

7 dagar kvar till bim idag... Hemsk molvärk och fått någon foglossningsliknande smärta i blygdbenet. den här pms:en blir värre och värre. Utbrott fick jag idag också ett mega deluxe dessutom. Ja ja vi skyller på pms monstret

Åh Välkommen till min dag fick ett superutbrott när maken min spräckte skärmen på min mobil idag..hela mobilen Fucked.... :( suck...
  • Milli_1
    Loncelot skrev 2016-05-21 22:21:13 följande:

Åh Välkommen till min dag fick ett superutbrott när maken min spräckte skärmen på min mobil idag..hela mobilen Fucked.... :( suck...

Tråkigt m mobilen hoppas kunna bli snällare imorgon men börjar tvivla...
Svar på tråden BIM - juni 2016