• Svar på tråden BIM - juni 2016
  • Cfmilla
    Milie skrev 2016-06-07 08:31:49 följande:

Hur kort brukar du ha? Annars brukar ju små blödningar vid ÄL+8-10 kunna vara nidblödningar.

Ja det skulle det kanske kunna vara, detta var på äl+11 brukar ha iaf 12-13 dagar. Har inte kommit något mer, men tempen var låg i morse. får se hur det utvecklar sig de närmsta dagarna!
  • Kalimero

Testade imorse BIM +5 negativt på clearblue digital. Igår hade jag sånt illamående och fick också en hemsk migrän som höll i sig tills imorse då jag tog mina migrän tabletter. Har knappt sovit något inatt men har legat i sängen sen 19 igår...

Får väl bara vänta och se om mensen kommer....

Har fortfarande känningar i ryggslutet och molande värk i magen. Jag blir inte klok på detta....

• Karitziana

Blir inte riktigt klok på kroppen! Hade BIM i söndags. Har sedan igår haft lite brunaktiga flytningar från och till. Kanske lite blod också..

Tog ett gravtest från graviditetskollen i söndags. Det var negativt. Trodde mensen skulle komma igång men det har den inte gjort... Min temp ligger fortfarande stabilt och högt.

Har inga gravtest hemma nu, så nyss tog jag ett ÄL test bara för att se. Det visade svagt! Hur ska jag tolka de? Har ni fått positivt på ÄL test vid BIM när ni varit gravida?

• Mandypandy90

Tydligen så kan ÄL-test reagera på mens också så jag skulle nog köpt ett riktigt graviditetstest om jag var du! :) lycka till!

Karitziana skrev 2016-06-07 10:09:32 följande:

Blir inte riktigt klok på kroppen! Hade BIM i söndags. Har sedan igår haft lite brunaktiga flytningar från och till. Kanske lite blod också..

Tog ett gravtest från graviditetskollen i söndags. Det var negativt. Trodde mensen skulle komma igång men det har den inte gjort... Min temp ligger fortfarande stabilt och högt.

Har inga gravtest hemma nu, så nyss tog jag ett ÄL test bara för att se. Det visade svagt! Hur ska jag tolka de? Har ni fått positivt på ÄL test vid BIM när ni varit gravida?

• mamalolo

ÄL + 8 idag. Märker att psyket ställer in sig på ännu en besvikelse. Jag känner inga egentliga symptom och även om jag gjorde det vet jag vid det här laget att det inte behöver betyda något. Det tär med alla omladdningar. Tänker på er som försökt länge...

• Karitziana

Köpte ett CB digital och testade med precis.. Det visade negativt :(

Jaja antar att det bara är att inse fakta och hoppas på att mensen snart kommer igång på riktigt så man kan ta nya tag :(

• DevilsDaughter

Karitzian: ältest reagerar inte på mens., däremot på graviditet. Men då ska det vara starkare än vad ditt test visar. Ältest visar nästan alltid två streck, dock är teststrecket svagt när man inte är gravid eller har ägglossning.

EL: aa ligamenten är det nog! Har svag mensvärk till och från nu. Känns som att det inte har blivit ngt. Har eg bestämt mig för att inte testa, men tvekar varje dag.

Skogs: kan ej se pga dålig mobil.. men ta en digitalt annars?

Copycat tråkigt :(

Josnos: beklagar :( hoppas på att det går vägen nästa gång.

• ungmamma16

Boka tatueringstid idag, OM jag nu får mens så könns de kanske inte lik hemskt.. För då har jag något annat o se framemot o slippa tänka på detta haha. Nu hoppas jag ju verkligen att den inte kommer..

Svar på tråden BIM - juni 2016