• Svar på tråden BIM - juni 2016
  • copycat

Nä hörrni, imorse var testet blankt och mensen kom också. Triiiiiist. Hann verkligen hoppas. Nästa BIM blir 1 juli. Lycka till alla andra!

• Cfmilla
    copycat skrev 2016-06-07 06:51:01 följande:

Nä hörrni, imorse var testet blankt och mensen kom också. Triiiiiist. Hann verkligen hoppas. Nästa BIM blir 1 juli. Lycka till alla andra!

Så trist! Inväntar min idag med, så juli blir vår månad istället
  • ungmamma16

ÄL +13 och BIM -6... Är låghormonare så vågar nog inte testa förens BIM/några dagar efter???? långs dryga väntan...

• Milie
    Cfmilla skrev 2016-06-06 22:19:23 följande:

Äl+11 fick lite blod på pappret efter sex, antar att det är mens på g... Störigt att min lutefas tycks bli kortare och kortare... :-/ när blir det vår tur???

Hur kort brukar du ha? Annars brukar ju små blödningar vid ÄL+8-10 kunna vara nidblödningar.
  • josefinenyberg
    Emmissara skrev 2016-06-06 22:26:15 följande:

Det går inte riktigt att tyda din grav tyvärr. Men skriv i den andra tråden så kan fler hjälpas åt och ge dig tips och råd på hur du ska använda NC på ett så bra sätt som möjligt.

Nej det gör ju inte det *suck*. Vet hur jag ska använda det så ska börja skärpa mig på den fronten ;) men tack för tipset!! :*

Det jag undrade mer över var ju just det att jag fick positivt äl-test så sent och nu inte fått min mens heller. Neg gravtest på äl+- 8-10 så då kanske man bara ska försööka "slappna av" o vänta på nya bim-dagen, eller finns det fortfarande chans att man kan va gravid? Så jäkla förvirrande det här haha!
  • josnos
    Fick svagt + förra tisdagen, starkare på onsdagen. Men sen kom mensen i torsdags. andra gången med väldigt tidigt MF (fick ett i mars) så nu kör vi på med 11e försöket. nästa bim 30/6 
  • Milie

Jag blir tokig. Ägglossningen kommer ju aldrig! Jag har en cykel på 24-25 dagar och är på CD15 nu med ett negativt ÄL-test nu på morgonen. Jag testar eftermiddag också.
  • josefinenyberg
    Anonym (EL) skrev 2016-06-06 23:46:09 följande:

Min period mellan ägglossning och mens är oftast lika lång, så vid sen ägglossning förskjuts mensen. Testa att räkna när mensen ska komma om din fas är likadant den här gången som det brukar vara

Tack! Jag har aldrig tänkt på att det kan vara/är lika många dagar mellan äl o bim varje månad så har nog ingen koll på hur många dagar jag brukar ha. Har alltid fått mens samma dag o tid typ så inte van vid att den är sen haha. Gu vad irriterande! Men nu vet man det så återstår o se då xD
  • MissJL

Jag håller på o bli knäpp... Känns som min kropp är lite "all over the place" :( Inget är som det brukar... Enligt app skulle äl ha varit i lördags men jag har fortfarande låg fertilitet med CB, inga flytningar el nått. Känns som man bara går på tomgång o väntar... Ligger såklart ändå men visst blir det lite roligare när man vet att äl är i krokarna ;)

Svar på tråden BIM - juni 2016