Hur mår ni vecka 6? Svullna?
Jag mår bra.
Vart trött, ömma bröst o lugn molande värk bara. Andra barnet.
Men magen super svullen. Har berättat på dagis o för nästan alla för ser tok preggo ut
Jag mår bra.
Vart trött, ömma bröst o lugn molande värk bara. Andra barnet.
Men magen super svullen. Har berättat på dagis o för nästan alla för ser tok preggo ut
var svullen fr. v 6 till 10...full av gaser som ville ut ur mig på alla möjliga sätt och gjorde ont i magen
Det kan nog vara olika. Men de privata man kan boka här är eg från v 8+0 och då alltid på magen, men jag är ju nästan i den veckan då och de hade inte nån annan tid så de kommer göra utanpå. Men när jag var gravid med dottern för många år sedan så var det VUL jag gjorde i v 7+3
Jag tror att om de inte ser tillräckligt bra så blir det VUL ändå. Tiden går både långsamt och fort...snart är det den 20:e jag har mycket jobb innan dess så tror det kommer gå fort sista dagarna iaf...
Själv föredrar jag nog UL ändå...slippa klä av sig, och killen är ju med oxå och då är inte VUL så himla skoj...hoppas de ser bra ändå!
Själv föredrar jag nog UL ändå...slippa klä av sig, och killen är ju med oxå och då är inte VUL så himla skoj...hoppas de ser bra ändå!
Nej här gör de UL, alla privat som gör från 8+0 egentligen gör UL här. Men jag fick tid i 7+5 och de kommer göra UL.
Jag har med gjort ett större antal VUL och tycker inte det är obehagligt på nåt sätt, men när killen är med föredrar jag ändå UL. Vill ju även att han ska vara med när vi tittar ifall nåt skulle vara dåligt...
Fick se ett tickande hjärta idag.. 6+1v sa Gyn.. Jätte mini är den just nu men så glad :) Nästa ul blir väl om 6v ungefär :)
Nej här gör de UL, alla privat som gör från 8+0 egentligen gör UL här. Men jag fick tid i 7+5 och de kommer göra UL.
Jag har med gjort ett större antal VUL och tycker inte det är obehagligt på nåt sätt, men när killen är med föredrar jag ändå UL. Vill ju även att han ska vara med när vi tittar ifall nåt skulle vara dåligt...
Fick se ett tickande hjärta idag.. 6+1v sa Gyn.. Jätte mini är den just nu men så glad :) Nästa ul blir väl om 6v ungefär :)