• gravid2016hoppas

Hur mår ni vecka 6? Svullna?

Jag mår bra.

Vart trött, ömma bröst o lugn molande värk bara. Andra barnet.

Men magen super svullen. Har berättat på dagis o för nästan alla för ser tok preggo ut

• Svar på tråden Hur mår ni vecka 6? Svullna?
  • Petite87
    1900920802 skrev 2016-06-06 17:34:35 följande:

Ja de måste ha varit så för jag tog ett på eftermiddagen när jag kom hem från jobbet , skakade av oro men de vart lika starkt som alla dom andra så de verkar som jag får lite starkare på eftermiddagarna! Så nu är jag lugn igen. Kommer dock inte va helt lugn förrän den 20de när jag ska få göra tidigt vul , tack för du svarade, kram :)

Vad ska hcg ligga på i v 5 typ? Nån som vet de ? :)

Skönt att nya testet visade starkare! Lycka till på vul, spännande att få se de lilla fröet.
  • Syster86
    gravid2016hoppas skrev 2016-06-03 12:08:41 följande:

Jag mår bra.

Vart trött, ömma bröst o lugn molande värk bara. Andra barnet.

Men magen super svullen. Har berättat på dagis o för nästan alla för ser tok preggo ut

Vet inte riktigt vilken vecka jag är i, minst 5-6 tror jag och min mage känns konstant svullen och gasig. Plus att jag haft hemsk magvärk i 3-4v. Som mensvärk fast värre och mer.
  • Nykär15
    1900920802 skrev 2016-06-06 17:38:18 följande:
    Kan svara dig för jag är i v5+3 idag! Så vi är nästan lika! Även fast jag är så grymt orolig för missfall så kan ja säga att jag känner av extrem trötthet, darrig i händer,ben,fötter på morgnarna! Illamående på kvällen ibland, går dock över om jag äter nåt.. är också väldigt svullen i magen, mest när jag står upp. Grinar även ibland för minsta lilla motgång jag känner av! Även irriterad haha. Så vi känner lika där. Har du nå ont i magen? Ja känner av svag mensvärk då å då, känner även tyngd känsla

Skulle kunna vart jag som skrev detta, känner exakt likadant...är i v 5+6 idag. 

Har UL bokat den 20/6, är då i v 7+5, längtar!

Jag slutade testa på 4+0 när jag fick GRAVID 2-3 på digitalt, tycker det var starkt ovch bra och att testa mer nu efter skulle bara göra mig mer nervös. Så länge jag inte blöder är jag gravid och får leva efter det....

• ungdom

v.6 idag med 4e barnet. Väldigt svullen på kvällen och tyvärr ha illamåendet dykt upp på morgonen

• Nykär15

Glömde säga, men är gravid med tredje barnet. Första två födda -08 och -11 Glad

• Kvinna84a

Mina symptom har avtagit något de senaste dagarna men försöker att inte oroa mig. Ska på tidigt vul nu på torsdag och hoppas att allt ser bra ut då :) Glider in i vecka 7 imorn.

• Nykär15

7+ eller 6+ i morgon? Påbörjar själv v 7 i morgon (6+0)

Spännande med VUL, längtar efter mitt ul, 13 dgr kvar....

Kvinna84a skrev 2016-06-07 15:25:24 följande:

Mina symptom har avtagit något de senaste dagarna men försöker att inte oroa mig. Ska på tidigt vul nu på torsdag och hoppas att allt ser bra ut då :) Glider in i vecka 7 imorn.

• Kvinna84a
    Nykär15 skrev 2016-06-07 18:29:39 följande:

7+ eller 6+ i morgon? Påbörjar själv v 7 i morgon (6+0)

Spännande med VUL, längtar efter mitt ul, 13 dgr kvar....

Är 6+0 idag enligt min app.. Har lite dålig koll ;) Men ska bli skönt med Vul.

Hur känns allt för dig, några symptom?
  • Syster86
    Kvinna84a skrev 2016-06-07 15:25:24 följande:

Vad lider du av som gör att du får göra tidigt UL? Obs inte skrivet på ett bitchigt sätt, bara undrar. Är gravidför första gången och har haft hemska magsmärtor i 3-4 v (är ev i v6) och undrar om det kan "räcka" för tidigt UL. Förutom magont har jag inga symptom alls så undrar om det verkligen finns nån därinne.
Svar på tråden Hur mår ni vecka 6? Svullna?