Hur mår ni vecka 6? Svullna?
Jag mår bra.
Vart trött, ömma bröst o lugn molande värk bara. Andra barnet.
Men magen super svullen. Har berättat på dagis o för nästan alla för ser tok preggo ut
Jag mår bra.
Vart trött, ömma bröst o lugn molande värk bara. Andra barnet.
Men magen super svullen. Har berättat på dagis o för nästan alla för ser tok preggo ut
Jag är alltså inte ensam om att vara orolig om symtomer osv... nästan så att man vill må dåligt för å va säker haha :D fast man ångrar sig när man mår dåligt ist att man ens tänkt så! Vad härligt. När gjorde du vul ? :)
Ni har rätt ni som påpekade barnmorskans uttryck om att allt är ok sålänge man inte blöder.. Kan vara nåt tokigt iaf eller så kan man blöda utan att något är tokigt alls..
Man ska försöka att inte oroa sig och bara vänta in dw olika besöken.. Tycker dock att det är svårt då jag analyserar varje smärta i magen..
Man får försöka fokusera på att man inte kan påverka.. Inte lätt, men det är ju tyvärr så. Skulle du på något vul?
Haha ja så är de verkligen, igår mådde jag väldigt bra och blev orolig och tyckte det var jobbigt.. Idag har jag inte alls mått bra och ångrar att jag ville ha mer symptom ;)
Jag gjorde vul i fredags och då var jag runt 6+2, skulle tippa 6+0 egentligen. Så fostret var pyttelitet.
Sant!
Jag har inget mer vul inbokat.. Gjorde 1 V6+1. Hoppas på ett till runt v12 :) Har du nåt inbokat?
Om exakt en vecka ska jag på nästa så de blir nervöst :)
Å spännande.. I vilken vecka är du i då?
Jag funderar på att göra ett om några veckor, privat. Haft så ont på nätterna. Illamående och kraftig mensvärk till och från..men det kanske är helt normalt hehe! Första gången så ingen aning! :)
Jag väntar nummer 4 och känner nästan ingenting. Är tröttare, uppsvälld om magen och brösten känns lite större men annars inget. Börjar fundera om det är normalt?
Jag väntar nummer 4 och känner nästan ingenting. Är tröttare, uppsvälld om magen och brösten känns lite större men annars inget. Börjar fundera om det är normalt?
Hejsan tänkte flika in här. Jag är vi v.9 (8+4) och jag upplever inte att jag har några speciella symtom. Har ända sen jag plussa inte känt mig speciellt gravid.. Har haft ont i brösten men nu i veckan känns det som det håller på avta. Har lite växtvärk ibland men inte alls lika mycket som veckan innan Bim. Hade lite lite illamående som försvann för typ 2 veckor sen.. Är så fruktansvärt orolig! Är så rädd för MA.. Pratade med barnmorskan men fick bara som svar att vi har alla olika symtom och att så länge jag inte blöder ska jag inte oroa mig, men det kan ju ha dött å stannat kvar där! Det är det som oroar mig : ( denna oro är hemskt!