• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • Anonym (Alexandra)

Var förbi apoteket och köpte ett predictor early. Tänkte testa i morgon när jag vaknar. Är då på bim -5. Blir helt nervös och stirrig bara av att tänka på det, haha

• Marängen

Vad händer?? Nu är kroppen knäpp! Var hos gyn för en vecka sen som med ultraljud konstaterade att jag precis haft ägglossning, 11 dagar efter missfallet i vecka 5. Ja det var ju bara hem och ligga. Kontrollfrek som man är så har jag ändå fortsatt med äl-tester. Idag på äl+7 (cd 18) har testen börjat öka, absolut inte positivt äl-test men helt klar förändring bara mellan 10 imorse och klockan 15. En vanlig cykel skulle jag haft äl imorgon. Men, så kollade jag efter äl-flytningar, och det var massa flytningar fast med rosa/brunt i... Alltså va? Jag fattar noll!

• DevilsDaughter

Marängen: Antingen kan det va ÄL på g igen, det kan bli så. Och då har du två ägglossningar, eller så blev det inte av förra gången och kroppen gör ett nytt försök. Tips, ligg igen nu för säkerhetskull. Kan vara så också att du är gravid och ägglossningstestet reagerar på det. Och ibland kan det bara va så att ägglosnsingtestet bli något starkare sådär utan anledning. Men ligg för säkerhetskull skulle jag säga. Men för att vara ägglossningstest är det ju inte positivt, men helt klart ett hyfsat starkt streck.

• Cfmilla

Jaha... Så kom mensen. Då hade jag äl tidigare än vanligt precis som jag trodde och jag är nere på en normal längd på cykel!

Lycka till alla!

• Rödflamma

Mens idag, två dagar tidigt igen. Lustigt att det blir så när jag annars är som en klocka. Äl-tester visade ägglossning vid "rätt" tillfälle också.

Men jaja, semestern kanske gör nytta till nästa månad.. Går över till augustitråden istället. Lycka till alla ni här!

• Kynisen
    dstrl skrev 2016-07-07 14:36:04 följande:

Ja verkligen. Tur man har en vild 1-åring som får tiden att gå ;P

Ja de e tur det :) jag har tre vildingar som behöver sysselsättas lite på sommarlovet så dagarna kommer nog rulla på ändå ;)
  • Anonym (Andrabarnet17)

Ville ba hoppa in och säga att mina misstankar blev bekräftade idag på bim+2 :)

• Fkvi
    Anonym (Andrabarnet17) skrev 2016-07-07 17:03:02 följande:

Ville ba hoppa in och säga att mina misstankar blev bekräftade idag på bim+2 :)

Grattis!! :)
  • Anonym (Humlan)

Bim 16 juli, 4:e försöket.. med vår ettåring gick det på första försöket, har så svårt att acceptera att det inte går lika lätt den här gången.. 

Svar på tråden Bim Juli 2016