• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • copycat
    DevilsDaughter skrev 2016-07-07 09:16:25 följande:

frestelsen: Sådär såg mitt/mina också ut. 

copycat: Ja, ditt är ju tydligt på ett 25mlu, så du har antagligen något högre hcgvärde än mig eftersom mitt inte syns på ett sådant test. Känner dock att det är något oroväckande att jag igår på test nr 2 (inte testa tidigt) iaf såg en svag antydan till streck, men idag på morgonurin ingenting. Min man tror att det är ngt fel :/

Du kanske ska prova igen lite senare på dagen. Man rekommenderas ju att testa med morgonurin men för vissa är det tydligare senare. Verkar ju vara så för dig med tanke på igår? Hoppas verkligen det ska gå åt rätt håll!
  • copycat
    corran skrev 2016-07-07 09:13:36 följande:
    Ja men jag tycker ändp dina steck blivit tydligage morför första bilderna du lagt upp?

Jag har ju fått gravid på digitalt så gravid är jag med säkerhet. Men är irriterande att de billiga stickorna inte ökar.

Dock har predictor early ökat jätte bra så hoppas det är stickorna det äe fel på.

Men sjukt dåligt om stickorna är så dåliga!
    Jadu jag vet inte om jag tycker det, känner mig himla negativ nu. Sanningen är ju att testen blir MYCKET tydligare efter angiven tid, när det inte gills. Tycker att alla test inom angiven tid varit lika svaga (kanske yttepytte tydligare). Såg du den supertydliga bilden jag la upp, det var ju fan 35 min senare...inget å hurra över :(
  • Deni81

Tydlig pms idag med alla tecken. Grinig, snäser mot hundarna (stackars), ont som bara attan i nacken, lite svullen på magen, "fejk"-kissnödighet (pga svullen), tjockare bröst men inte ömma, koncentrationssvårigheter och depp. Nu känner jag min kropp så väl att jag inte kommer vänta till BIM 12/7. Tackar adjö för mig denna månad så återkommer jag i augusti! Lycka till allihopa! Och grattis till alla som fått plus!

• Fkvi
    corran skrev 2016-07-07 09:15:25 följande:

Cb verkar ha mycket problem med spöksteck nu.. :/ men anmars ska ju cb vara bra.

Men jag har fått upp ögonen för predictor early. Väldigt nöjd med de testen!

Ser ut så :/

Det fanns tyvärr inte på Apoteket här i Sätra dock.. Vilket apotek köpte du på? Hjärtat? Kronans?
  • syskon2017

Copycat, jag plussa svagt bim-2, samma svaga bim-1 och idag bim+1 så fick jag det här. Tror det tar lite tid för hormonerna att stiga!

• corran
    Fkvi skrev 2016-07-07 09:28:59 följande:

Ser ut så :/

Det fanns tyvärr inte på Apoteket här i Sätra dock.. Vilket apotek köpte du på? Hjärtat? Kronans?

Kronans
  • corran
    DevilsDaughter skrev 2016-07-07 09:18:25 följande:

corran: Håller med. då provade jag ändå ett annat testa-tdigittest på samma urin och tycker ändå att predictor early var tydligast

Märkligt är det... :/ jag hoppas allt ståe rätt till för oss båda!
  • Anonym (Mamu)

Jobbigt med alla oklarheter här.... :( om man ändå kunde vänta till efter bim skulle man bespara sig på så mkt stress men det går inte, jag vet!! Jag fick också ett spökstreck med cb förra månaden, kommer inte köpa de igen.

Här har vi återgått till i princip helamning pga tandsprickning. Har inget emot det egentligen, tycker det är enormt mysigt men vill ju ha ägglossning...!! Cd21 nu och inte ens det minsta tecknet på äl. Tempar ju fortfarnade och den går verkligen upp o ner, tror inte jag kan få till en normal tempkurva när cykeln inte är stabiliserad. Om man ändå kunde slappna av.. men vill verkligen inte missa nästa äl för vem vet när nästa därefter kommer?!

Jag håller verkligen alla tummar o tår för alla er som kämpar, tänk bara positivt för en dag kommer det vara er tur! <3 <3

• copycat

Åh! Känns ju väldigt skönt att se/höra:)vilken dag efter ÄL fick du det där starka?

syskon2017 skrev 2016-07-07 09:33:15 följande:

Copycat, jag plussa svagt bim-2, samma svaga bim-1 och idag bim+1 så fick jag det här. Tror det tar lite tid för hormonerna att stiga!

• Fkvi

corran: Kronan verkar bara finnas vid Södertull, på köpis i Valbo och Fjällbacken :/ Ska se om sambon kan köpa då han jobbar i Valbo

Svar på tråden Bim Juli 2016