• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • DevilsDaughter

Deni: Du beskrev precis det jag skrev dagen jag plussade: Hade inget tålamod med barnet och var på dåligt hurmör (typiskt min PMS), lätt ömma och svällda bröst. Började till och med få mina mensfinnar som bara infinner sig precis innan mensen ska komma. Alltså jag var så säker på mens, för det känns alltid så dagen för mens för mig. Var som om kroppen ställde in sig på mens men så blev den gravid istället. Kan säga att alla de symptomen är fortfarande kvar och så här har jag inte känt tidigare när jag varit gravid. Vill inte ge dig förhoppningar i onödan, men jag har tänkt precis som du förr och gett upp så fort jag känt av PMSen, men nu har jag ALLA de vanliga PMSsymptomen jag får innan mens och mensen kommer inte, skulle ha kommit igår. 

copycat: testade faktiskt igen nu och nu fick jag ett streck som liknar ditt (efter att tiden gått ut och kanske något svagare). Innan tiden gick ut var det endast en svag skugga. Men alltid något! Imorse var det helt blankt! Känns bra att jag fick något iaf!

• Me88
    copycat skrev 2016-07-07 08:48:17 följande:

Tror du det? Ja alltså jag tycker ju också att det är rosa? Nu har det ju gått ännu längre tid men...blir tokig på att det känns så segt:(

Sådär såg mitt ut igår kväll! Och med samma urin visade de digitala garvid 1-2v ????
  • syskon2017

Jaduu, det måste ju vart äl+15? Osäker, har inte riktigt räknat från äl, men min cykel brukar alltid vara 27 dagar med äl någonstans i mitten! Men skulle haft mensen igår, om det säger något!

Har vart gravid två gånger innan och varav ett blev MA, och båda gångerna har det vart ganska svaga streck efter bim!

copycat skrev 2016-07-07 09:55:28 följande:

Åh! Känns ju väldigt skönt att se/höra:)vilken dag efter ÄL fick du det där starka?

• Anonym (marsbebis)

Test igen idag. Skuggan är nog lite starkare idag, kunde se den utan glasögon :). Vore det inte för att mensen verkar vara på gång (lätt brun-röda flytningar) så skulle hoppet finnas. Min teori är att ägget kanske blev befruktat men inte fäste, hormonerna har ökat lite men inte så mkt för att bli en graviditet. 
    Räknar med att mensen kommer ig
    ång under dagen eller imorgon. 
    Jag slipper iallafall vara nygravid med allt det innebär med oro och ev illam
    ånde på tältsemestern. Jag hoppas vi kan få till det ngn gång nära ägglossningen som kommer vara under semestern. 

Jag håller tummarna för er som väntar, hoppas vi slipper ses i augustitråden :) Jag ni som är gravida, lycka till 

• copycat
    syskon2017 skrev 2016-07-07 10:20:15 följande:

Jaduu, det måste ju vart äl+15? Osäker, har inte riktigt räknat från äl, men min cykel brukar alltid vara 27 dagar med äl någonstans i mitten! Men skulle haft mensen igår, om det säger något!

Har vart gravid två gånger innan och varav ett blev MA, och båda gångerna har det vart ganska svaga streck efter bim!

Okej, är ju själv på ÄL+13. Funderar på om jag pallar att inte testa förens lördag....hm...vore skönt att vänta lite just för att verkligen se en tydlig ökning och slippa de här myrstegen :)
  • Kynisen

Nu börjar den enormt låååååånga väntan till BIM...... Nån mer som har bim typ 20/7?

• syskon2017

Så gjorde jag med igår, när mensen skulle komma, jag ville också ha ett markant streck och inga otydligheter!

Har du några symptom?

copycat skrev 2016-07-07 10:26:15 följande:

Okej, är ju själv på ÄL+13. Funderar på om jag pallar att inte testa förens lördag....hm...vore skönt att vänta lite just för att verkligen se en tydlig ökning och slippa de här myrstegen :)

• Mammaresan
    Kynisen skrev 2016-07-07 10:33:26 följande:
    Nu börjar den enormt låååååånga väntan till BIM...... Nån mer som har bim typ 20/7?
    Japp här är en! FlörtDrömmer BIM 20/7 precis som du. Känns roligt när man sitter och räknar ÄL+2, haha, ja det här kommer ta ett tag. Tungan ute
    www.mammaresan.se - Om mammalivet och vägen till en 3:a
Svar på tråden Bim Juli 2016