• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • Grönablad

Vad roligt att se alla plus som ramlar in! Grattis! :)

ÄL+4 idag, tänkte vänta iaf till ÄL+10 innan jag testar så... Väntan, väntan, väntan. Men känner mig ändå lite lugnare denna månad då jag tempat och fått tydlig ÄL-höjning. Så om det blir negativt resultat hoppas jag kunna lita på det denna månad och inte hålla på och testa 100 ggr även efter mens pga "det kanske är nidblödning!" :)

• Videungen
    MissJL skrev 2016-07-19 22:37:26 följande:
    Jag mår bra, känner mig på riktigt gravid! Sjukt när jag plussade för tre dagar sedan :P Jag har molvärk sen 5 dagar tillbaka, trött o illamående på förmiddagarna. Typ samma som med tvillingarna... Lite scary faktiskt!
    Åh tufft, men för en fin sak liksom :D Illamåendet har jag sluppit undan än så länge. Min mamma har aldrig mått illa i sina graviditeter. Så jag hoppas ju att jag fått den gåvan från henne också :P Men tjena! Tvillingar ännu en gång! Förstår att det känns läskigt :P Jag tycker det känns läskigt med EN! Känns som en stor omställning jag ställs inför, även om detta är något jag alltid längtat efter. Så konstigt det där! Jag landar nog så småningom :D Men det kanske är två där i min mage också :P Det kan jag ju inte vet än. Hjälp :/
  • Videungen
    Kynisen skrev 2016-07-20 06:11:54 följande:

OMG!!!! Det var ett plus!!! Svagt men det syns tydligt!!!! Helt galet!!! Min känsla var rätt!!! Ska köpa ett ppredictor erly på Apoteket i dag och ta i morgon... Eller hålla mig massor och ta senare.... Är det okej att väcka sambon nu kl.6 på semestern??? JAAAAAAAA!!! Hahaha

Försöker lägga upp bild men det vill inte :(

Åh! Grattiiiis <3 Gu vad roligt :D Hur mår du?
  • Videungen
    Julie92 skrev 2016-07-20 07:06:25 följande:

Här var det också en bebis! Över bim-7, under bim-5!

:D

Åh! Men grattis! Tydligt ju :D Fantastiskt ju :D
  • Tiiffany
    Efter mitt missfall i november så fick jag inför varje mens en konstig pulserande smärta långt ner på vänster sida som börjar 3 dagar innan mens och försvinner vid mensdag 3. Igår började det kraftigt och jag försökte känna efter varifrån det kommer. Jag kände som en liten knöl långt ner  på vänster sida. Undrar ifall dem missat något, börjar bli orolig 
    :/ Dem gjorde en vaginal operation på mig och kunde inte hitta något som dem behöver ta bort. Undra om en titthålsoperation hade kunnat visa annat. 
  • Kynisen
    lillagumman85 skrev 2016-07-20 06:53:28 följande:

Underbart!! Grattis!! Och jaaaa! Klart att du ska väcka sambon!

Tack söta!!!
    Julie92 skrev 2016-07-20 06:58:30 följande:

GRATTIS!!:D

Tack söta och grattis till dig oxå!!!!
    Videungen skrev 2016-07-20 08:17:06 följande:

Åh! Grattiiiis <3 Gu vad roligt :D Hur mår du?

Tack söta!!! Bara bra! Känner av livmodern lite och brösten lite men det är bara äl+9 så det har ju inte hunnit hända så mycket än ;)
  • Crazy catlady

Nog kört för mig ! :( Testade med rfsu testa tidigt imorse men det va negativt och vid toabesök nyss så hade jag blodstrimmor i flytningarna :( Så tant röd är nog på ingång :(.. va less jag blir ! Hoppas augusti blir vår månad... kramar till alla.. ! 

• lillagumman85
    Crazy catlady skrev 2016-07-20 10:50:35 följande:

Nog kört för mig ! :( Testade med rfsu testa tidigt imorse men det va negativt och vid toabesök nyss så hade jag blodstrimmor i flytningarna :( Så tant röd är nog på ingång :(.. va less jag blir ! Hoppas augusti blir vår månad... kramar till alla.. ! 

Å nej! skickar en styrkekram!
  • Kynisen
    MissJL skrev 2016-07-20 07:10:16 följande:

Graaaattis!! Väck honom, väck honom!!

Tack söta! Det gjorde jag, jag la asken med bodysarna jag köpt med hans favvo lag mellan oss i sängen och var inte allt för tyst så han vakna till ovh stötte handen mot asken....

Tog ett tag innan allt föll på plats och sen låg vi länge å kramades och skratta å grät. :) det va det finaste sättet han hade vaknat på någonsin :)
Svar på tråden Bim Juli 2016