• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • Ippaas

Uppsvälld mage (gasig), det kör runt utav bara tusan i magen. Fick en flytning som liknar snor (ursäkta) nyss. Tror inte jag är gravid, känns för overkligt på något vis, men fattar ju att möjligheten ändå finns. Någon som upplevt liknande symtom tidigt i en graviditet?

• Kynisen
    Mammaresan skrev 2016-07-20 19:17:15 följande:

Jeiii! Jag tänkte väl det! Stort grattis!! När blir BF? Hoppas vi kommer kunna följas åt i någon av de andra BF-trådarna snart då! Vilket otroligt mysigt och fint sätt du fick berättat också. STORT grattis till er båda! Härligt och skönt att strecket blivit starkare! Grattis grattis!

TACK söta du <3 ja de e klart vi ska följas åt :)
  • emzerus

Tog ett cb plus nu ikväll o fick ett svagt plus, men vet med mig att de kan ge falska streck men jag hoppas så att det är på riktigt denna gång! Äl+9 idag bara o kom nyss hem från Rhodos. Sov på planet o drömde bebisdrömmar o kände att jag var tvungen o ta ett test :) 

• corran
    emzerus skrev 2016-07-20 21:17:24 följande:

Tog ett cb plus nu ikväll o fick ett svagt plus, men vet med mig att de kan ge falska streck men jag hoppas så att det är på riktigt denna gång! Äl+9 idag bara o kom nyss hem från Rhodos. Sov på planet o drömde bebisdrömmar o kände att jag var tvungen o ta ett test :) 

Håller tummarna hårt <3 :D
  • lillagumman85

Känner mig så deppig ikväll. Har inte testat än trotts att bim var igår.. (mina tester kommer förmodligen imorgon) idag känner jag mig ogravid och det gör mig ledsen.. verkligen inga symtom idag. Dock kan jag känna att jag är aningens hård och svullen lång nere vid tjejmagen.. men jag inte direkt nån värk.

Till helgen ska vi ha mysig weekend i Göteborg och jag hade gärna haft mensen innan. Nu lär den sätta igång lagom till helgen istället och jag vet att jag kommer bli jättegrinig av det. Hmm..

• DevilsDaughter

emzerus: Spännande! Hoppas det är ett plus! När ska du testa nästa gång?

lillagumman: Har du ägglossning som du brukade? Isf är det ju ett väldigt gott tecken att mensen inte kommit! Man behöver inte känna något för att vara gravid! Förstår inte hur du kan hålla dig från att köpa ett test haha!

• Tiger grr
    Kynisen skrev 2016-07-20 06:05:00 följande:

Du hade rätt!!!

Så kul! Grattis igen! :D
    Julie92 skrev 2016-07-20 07:06:25 följande:

Här var det också en bebis! Över bim-7, under bim-5!

:D

. Grattis! :D
  • Tiger grr

Det va ju en bra ökning! :)

Guffy78 skrev 2016-07-20 13:20:37 följande:

Konstigt idag är plusset starkare än igår men fortfarande lika som förrigår. Kan det vara så? Svag-starkare-svag-starkare? Molvärken finns fortfarande då och då men kommer korta stunder. Tempen åker ytterligare 0.1 upp Än hoppet är inte ute:)

Ser att det är flera som har plusssat, grattis till er alla. Riktigt glad för er skull. Man blir varm i hjärtat när man se så mycket lycka i den tråden. Hoppas plusregnet fortsätter!

• Tiger grr

Kul med så många plus i tråden! :D

Själv fick jag en lätt blödning igår så jag tror mensen kommer dra igång nån dag tidigare eller så väljer den en långkörare och ska bråka med mig. *suck*

Svar på tråden Bim Juli 2016