• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • Guffy78

Nu är jag på Bim +1 utan Mens ÄL+15 då min lutealfas fas är 13 dagar. Ägglossning vet jag att jag har haft så Bim datum är korrekt och till och med framåtflyttad. Hade mensvärk från helvete igår och trodde att mensen skulle komma med en gång. Känns att mensen försöker starta igång men misslyckas . Hoppas den kommer idag med tanke på att plusset försvann för en vecka sedan. Jobbigt. Men ska göra sista test idag - vem vet :)) kan ske plusset kommer tillbaka till mig vilket är osannolikt :) Hoppas bara att man inte går med död embryon i kroppen.

• Guffy78

Gjorde test nyss och den är positiv ???? Fattar inget. Svag men starkare än alla andra gånger. Har ont i svanken och idag ömmar lite i bröstet. Dessutom är yr hela tiden och trött. Men jag var inställd på tidig missfall ju! Fattar inget. Jag vägrar att tro på detta tills jag har gjort en digital där det står svart på vitt. Men då måste jag vänta ett par dagar till. Natural Cyckles satte testdatum till lördag då utgår jag ifrån det. Ställer mig in på Mens i alla fall för att inte bli besviken:) Får dessutom konstiga värkar på sidorna i magen som när man har gjort många sittups.

Folk kan man testa positivt, sen negativt i en vecka och sedan positivt igen? Är det dubbel ägglossning eller vad är det?

• Mammaresan
    Guffy78 skrev 2016-07-28 12:51:58 följande:
    Gjorde test nyss och den är positiv ???? Fattar inget. Svag men starkare än alla andra gånger. Har ont i svanken och idag ömmar lite i bröstet. Dessutom är yr hela tiden och trött. Men jag var inställd på tidig missfall ju! Fattar inget. Jag vägrar att tro på detta tills jag har gjort en digital där det står svart på vitt. Men då måste jag vänta ett par dagar till. Natural Cyckles satte testdatum till lördag då utgår jag ifrån det. Ställer mig in på Mens i alla fall för att inte bli besviken:) Får dessutom konstiga värkar på sidorna i magen som när man har gjort många sittups.
    Folk kan man testa positivt, sen negativt i en vecka och sedan positivt igen? Är det dubbel ägglossning eller vad är det?
    Vilken vecka är du i om du är gravid? Är det värt att betala för ett privat ultraljud för att kunna se vad som händer för dig? Om det är missfall, bebis, ägglossning eller vad nu kroppen kan ha för sig. Glad
    www.mammaresan.se - Om mammalivet och vägen till en 3:a
  • L 91

Hur starka ska äl-test vara för att kunna visa på en graviditet? Upptäckte min senaste graviditet med att äl-testen var superstarka. Är nu på ca BIM+12..

• L 91

Översta är samma som jag visade förut och understar från ikväll

Betyder inget va?

• prinsessan15
    L 91 skrev 2016-07-28 18:59:59 följande:

Översta är samma som jag visade förut och understar från ikväll

Betyder inget va?

Kanske mer sannolikt att du hoppade över en mens och är på gång att få äl nu? Har du testat med gravtest?
  • L 91
    prinsessan15 skrev 2016-07-28 19:17:47 följande:

Kanske mer sannolikt att du hoppade över en mens och är på gång att få äl nu? Har du testat med gravtest?

Sant.. tänkte inte ens så långt.. är lixom kvar på förra perioden i huvudet..haha.. testat flera gånger och negativt senast i lördags. Men då kanske det är ägglossning helt enkelt..snart.
  • emzerus
    DevilsDaughter skrev 2016-07-28 12:05:03 följande:

emzerus: Vad för test använder ni?

Fick svaga positiva test med cb plus...och ett Lloyds testa tidigt. Fast Lloyds var väldigt väldigt svagt o vart rätt starkt 1 timme senare så det var ju efter tiden gått ut. 

Cb vart sen negativt på äl+13 eller 14... 
  • DevilsDaughter

emzerus: ok, ,jag har fått svagt flera gånger på Cmplus utan att ha varit gravid, även på typ ÄL+6. Men Loyds brukar va bra.. Men jag skulle nog sluta testa med CB..

Svar på tråden Bim Juli 2016