• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • emzerus
    DevilsDaughter skrev 2016-07-28 19:54:01 följande:

emzerus: ok, ,jag har fått svagt flera gånger på Cmplus utan att ha varit gravid, även på typ ÄL+6. Men Loyds brukar va bra.. Men jag skulle nog sluta testa med CB..

Ja jag borde skippa cb då flera verkar få sk spök med dom på senaste tiden. Synd då jag tyckt dom varit så bra förut :(

Hoppas att det kan bli ett bestående plus nästa månad istältet :)
  • Xofina

Hej alla! Grattis till alla er som plussat!

Jag har Bim nu sista juli och testade negativt igår morse, fick ett infall alldeles nyss då brösten varit så ömma, lite molvärk i magen, små finnar i ansiktet och halsbränna.

Lite skakig fortfarande men visst är det två streck?

Ska testa imorgon igen så det inte är falskt alarm..

• L 91
    Xofina skrev 2016-07-28 22:19:13 följande:

Jag har Bim nu sista juli och testade negativt igår morse, fick ett infall alldeles nyss då brösten varit så ömma, lite molvärk i magen, små finnar i ansiktet och halsbränna.

Absolut två streck! Men är det någon färg i strecket?
  • Xofina
    L 91 skrev 2016-07-28 22:24:38 följande:

Absolut två streck! Men är det någon färg i strecket?

Hur menar du? Är så ny med testlagrets tester :)
  • heavensent
    Xofina skrev 2016-07-28 22:19:13 följande:

Åh jag ser två streck! Vågar mig på ett grattis!

Jag har bim på fre eller lör och ska försöka mig på ett nytt gravtest då. Jag har ett jättesvagt men positivt test och jag hoppas det stegrar! Känner mig väldigt gravid och som att "jag bara vet". Halsbränna, konstant molvärk i flera dar och ömma bröst, svullen mage och kissar ofta. Har också fått finnar.
  • L 91
    Xofina skrev 2016-07-28 22:30:00 följande:

Hur menar du? Är så ny med testlagrets tester :)

Det ser grått ut..strecket. Eller är det rosa ? Svårt att se från mobilen.. är det färgat så säger jag Stort Grattis!
  • Xofina
    heavensent skrev 2016-07-28 22:30:32 följande:

Åh jag ser två streck! Vågar mig på ett grattis!

Jag har bim på fre eller lör och ska försöka mig på ett nytt gravtest då. Jag har ett jättesvagt men positivt test och jag hoppas det stegrar! Känner mig väldigt gravid och som att "jag bara vet". Halsbränna, konstant molvärk i flera dar och ömma bröst, svullen mage och kissar ofta. Har också fått finnar.

Jösses.. jag provar Imorgon bitti igen! :)

Åh jag hållar alla tummar för dig också!
  • Xofina
    L 91 skrev 2016-07-28 22:34:49 följande:

Det ser grått ut..strecket. Eller är det rosa ? Svårt att se från mobilen.. är det färgat så säger jag Stort Grattis!

Rosa skulle jag säga :)
  • L 91
    Xofina skrev 2016-07-28 22:38:35 följande:

Rosa skulle jag säga :)

Då så!! Grattis!!
Svar på tråden Bim Juli 2016