Hej allihop, hoppar in i tråden här! Jag har haft väldiga problem med stress senaste tiden vilket har resulterat i väldigt oregelbunden mens.. fick mina två senaste menser med ca 14 dagars mellanrum, fick då utskrivet primolut nor för att den ska återgå till sina normala 25 dagar. Nu är jag inne på dag 15 utan mens. Jag har haft molvärk dem senaste dagarna både i mage, ljumskar och blygdben, känns som mensen ska komma när som helst typ... Mina bröst känns lite tunga och ömma och det sticker rätt mycket i dem, jag är väldigt trött, har fått problem med finnar, svullen mage och vita rikliga flytningar. Jag och min pojkvän har oskyddat samlag ihopp om att bli gravida. Jag vet inte om de är kroppen som gör detta efter primolut kuren eller om jag är gravid? Vill absolut inte hoppas för mycket och eftersom jag inte vet om eller när jag har ägglossning så ligger vi i princip varje dag. Vad tror ni? Är jag skendräktig, gravid eller är det biverkningar? ???? Eftersom jag inte vet då bim är demvet jag heller inte när jag har möjlighet att testa positivt. Tänkte vänta till Augusti nån gång om inte tanten dyker upp från de tomma intet.