• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • Tiiffany
    hoppfullsnart40 skrev 2016-07-27 12:52:34 följande:
    Tror man ska starta senast CD 4.
    Kan man hitta den info någonstans? 
  • amham
    heavensent skrev 2016-07-27 13:13:53 följande:

Ja jag känner mig också svullen. Men brukar vara svullen innan mens också så jag kan lika gärna blanda ihop symptom med pms eller skengraviditet. :S

Okej, ja man vet inte vad man ska tro. Jag har en son född -14 och i början av den graviditeten kände jag mig svullen och hade ont i magen. Kanske därför man letar och känner efter just dessa symtom... Men hoppet har inte lämnat mig än :)
  • Teresiat

Idag kom mensen, ganska väntat. Nu i augusti blir det att försöka på riktigt, som det var tänkt från början :)

• L 91

BIM+11 idag..typ. Beställde massa äl-test igår för att få koll på min kropp.. kommer de imorgon så ska jag ta ett sånt så får vi se. De har visat på graviditet förut för mej.. Negativt gravtest i lördags. Dessutom ett testa tidigt-test. Så det är ju omöjligt att det är något. Plussade på BIM+18 förra gången men på RUL så blev jag tillbakaflyttad 18 dagar oxå så det känns inte som det kan vara något. Var intr direkt nyss som vi hade sex heller så rätt dåliga chanser till att det är något.

• Klumpidunsa

Har BIM idag men ännu ingen mens. Har stark mensvärk som jag normalt sett inte brukar ha förän jag blött typ en halv dag så lite hopp finns kvar trots toknegativt test senast igår morse. Detta är bara första försöket men är redan helt galet trött på att vänta....

• emzerus

Mensen kom idag på bim, precis som vanligt :( Får väl vara glad över att mensen kommer regelbundet. men förstår inte varför jag får svaga gravtest varje månad för, mellan äl+8-äl+12 ca sen försvinner plusset o mensen kommer på äl+16. Kan man verkligen få kemiska graviditeter varje cykel? Känns ju sjukt. Men kanske är "normalt"...bara det att man aldrig skulle upptäcka dom om man inte testar så tidigt med gravtest...

I mitten av augusti har vi tid hos fertilitetsmottagningen iaf o jag hoppas att de kan göra nå mer prov/undersökning på mig o mannen än det som gjordes under missfallsutredningen. För det känns som om nåt skulle vara fel :( 

• dummamej2

Hej allihop, hoppar in i tråden här! Jag har haft väldiga problem med stress senaste tiden vilket har resulterat i väldigt oregelbunden mens.. fick mina två senaste menser med ca 14 dagars mellanrum, fick då utskrivet primolut nor för att den ska återgå till sina normala 25 dagar. Nu är jag inne på dag 15 utan mens. Jag har haft molvärk dem senaste dagarna både i mage, ljumskar och blygdben, känns som mensen ska komma när som helst typ... Mina bröst känns lite tunga och ömma och det sticker rätt mycket i dem, jag är väldigt trött, har fått problem med finnar, svullen mage och vita rikliga flytningar. Jag och min pojkvän har oskyddat samlag ihopp om att bli gravida. Jag vet inte om de är kroppen som gör detta efter primolut kuren eller om jag är gravid? Vill absolut inte hoppas för mycket och eftersom jag inte vet om eller när jag har ägglossning så ligger vi i princip varje dag. Vad tror ni? Är jag skendräktig, gravid eller är det biverkningar? ???? Eftersom jag inte vet då bim är demvet jag heller inte när jag har möjlighet att testa positivt. Tänkte vänta till Augusti nån gång om inte tanten dyker upp från de tomma intet.

Svar på tråden Bim Juli 2016