• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • josefinenyberg

Vaknade av extrema magsmärtor inatt.. Mens på dag 25 igen... fan vad värdelös man känner sig alltså :( och vilken smärta jag har idag. Den är inte av denna värld. Smärtstillande hjälper inte heller.

Aja, påt igen nästa månad o hoppas på syskon snart.

• Xofina
    L 91 skrev 2016-07-29 08:17:09 följande:
    Då förstör jag att det känns extra nervöst för er.. vad jobbigt. Men gå inte runt och oroa dej för mycket! Du kan inte göra något åt det uran var glad för ditt fina plus och unna dej något i helgen nu! Kram
    Det har du så rätt i :) Tack snälla!

Kram
  • prinsessan15
    Ippaas skrev 2016-07-29 14:45:12 följande:

BIM+4 idag och inga menskänningar alls... Den har aldrig varit sen! Negativt test på BIM. När tycker ni jag ska testa igen?

Jag tycker du kan testa imorgonbitti! Hcg fördubblas ju varannan dag har jag för mig så om du är gravid är chansen stor att du har tillräckligt hög mängd hcg för att det ska synas på ett gravtest :)
  • L 91

Dagens äl-test. Det är ju inte positivt än men ganska starkt ändå. Kan de se ut såhär även om inget är på g att hända som ägglossning, mens eller graviditet? Graviditetstestet från idag är oxå negativt, så ni får jag väl utgå ifrån att det inte är någon graviditet iaf. BIM+12.

• Ippaas

BIM +4 , tog ett test för en stund sedan men negativt enligt mig, sambon tycker han ser något. Bara en extremt svag skugga i min mening. Blir störd på denna knäppa kropp!

• Xofina
    Ippaas skrev 2016-07-29 17:42:32 följande:

BIM +4 , tog ett test för en stund sedan men negativt enligt mig, sambon tycker han ser något. Bara en extremt svag skugga i min mening. Blir störd på denna knäppa kropp!

Jag ser också en skugga, köp ett digitalt!

Jag tog 2 stickor igår och 2 imorse som var super svaga.. blev knäpp så köpte ett digitalt och visst var det ett plus :) så prova digitalt!
  • DevilsDaughter

ippaas: Tycker också det är en skugga där!

L91: Då är det nog ÄL på g, om mensen bara hoppade över så brde det ju vara snart du ska ha ÄL. Det va ingen skugga el så på gravtestet heller? Har du testat med ÄLtest hela vägen från bim och fram till nu? Fick du positivt på ÄLtest på förra cykeln, alltså innan senaste BIM? Tänkte annars om din ägglossning inträffade mycket senare än du trodde? Haft sex regelbundet även efter när din förra ägglossning borde ha varit?

• L 91
    DevilsDaughter skrev 2016-07-29 18:08:46 följande:

ippaas: Tycker också det är en skugga där!

L91: Då är det nog ÄL på g, om mensen bara hoppade över så brde det ju vara snart du ska ha ÄL. Det va ingen skugga el så på gravtestet heller? Har du testat med ÄLtest hela vägen från bim och fram till nu? Fick du positivt på ÄLtest på förra cykeln, alltså innan senaste BIM? Tänkte annars om din ägglossning inträffade mycket senare än du trodde? Haft sex regelbundet även efter när din förra ägglossning borde ha varit?

Bara provat ett par dagar med äl-test. Försöker inte att bli gravida (men nu börjar suget komma ordentligt på att få en trea!) så jag har inte testat något det senaste..

Det andra testet är samma som jag la upp förut, taget vid 16

Graviditetstestet är helt blankt om man inte tar kort och redigerar men testet är ett Testa tidigt-test så det är inte så troligt att det skulle vara något. Hade oskyddat några gånger i början av juli men sen med skydd resten av månaden (eftersom vi inte aktivt försöker som sagt).

Jag får väl fortsätta testa med äl-test så får vi se vad som händer.
  • Signealice

Hej på er!

Hoppar in här då jag precis har plussat.

Så kul och samtidigt läskigt. Detta blir vårt andra barn. Enligt mina beräkningar är bf i april. Någon här som också ska ha då? ????

Svar på tråden Bim Juli 2016