• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • lindgrenmaria91
    ungmamma16 skrev 2016-07-01 21:09:07 följande:

Någon som har BIM den 8? Om en vecka alltså :)

Jag, eller jag har 6-8 juli, mer troligen 8 juli :D min födelsedag dessutom ?
  • ungmamma16
    lindgrenmaria91 skrev 2016-07-01 21:18:14 följande:
    Jag, eller jag har 6-8 juli, mer troligen 8 juli :D min födelsedag dessutom ?
    Grattis i förskott! Hoppas du får en bra födelsedagspresent ???? har du några symptom?
  • DevilsDaughter

Alexandra: ingen aning vae hcg skulle bildas isf.. en hel vetenskap det där, men emzerus förklaring låter logisk.

Emzerus: har du slutat testa innan bim?

Alexandra: jag tar bara folsyra. Vad är q10? Med tredje barnet provade jag mycker: rosenrot, munkpeppar, bidrottninggele, efamol, b6, grapefruktjuice fast jag hatar grapefrukt (för att få bättre ÄL-flytningar). Dock tog jag inte allt samtidigt. Denna gången kommer jag prova progesteron om det inte tagit sig till augusti. Progesteron för att förlänga lutealfasen.

Adnils: hur kan du låta bli? Jag hade blivit galen haha! Hoppas du får ditt plus! När det kändes som det rann till, hade du ökade flytnungar då?

Myran: vad roligt! Ja det är ju verkligen svart på vitt. Frågar dig med, när det rann till hade du ökade flytningar då? Med tredje barnet kände jag ÄL+8 att der rann till och då hade det kommit en massa flytningar, testade mig då och det va positivt.! Därför har jag väldigt mkt koll på om jag får flytningar i väntan på BIM.

• corran
    Myran92 skrev 2016-07-01 21:06:08 följande:

Jag var tvungen att testa digitalt nu på kvällen och få ett test som var mer svart på vitt! ???? Tack för era gratulationer, känns helt otroligt och nervöst!

Grattis <3
  • Maria_87@

Ok, BIM idag, försök nr 25 första barnet. Ingen mens och jag vill inte testa för då är även denna chansen över men hoppet är verkligen det sista som lämnar en. Lite som en oskarpad trisslott man vet ju aldrig, kanske kanske kan även jag blir miljonär även om de känns omöjligt typ. Ska boka tid för utredning efter semestern om inget hänt. Känns som jag aldrig kommer bli gravid, googling av barnprylar, gravid tips och allt annat som jag redan läst tusen gånger. Summan av kardemumman - frustration, ångest, hopp och LÄNGTAN.

• adnils
    DevilsDaughter skrev 2016-07-01 21:44:01 följande:

Alexandra: ingen aning vae hcg skulle bildas isf.. en hel vetenskap det där, men emzerus förklaring låter logisk.

Emzerus: har du slutat testa innan bim?

Alexandra: jag tar bara folsyra. Vad är q10? Med tredje barnet provade jag mycker: rosenrot, munkpeppar, bidrottninggele, efamol, b6, grapefruktjuice fast jag hatar grapefrukt (för att få bättre ÄL-flytningar). Dock tog jag inte allt samtidigt. Denna gången kommer jag prova progesteron om det inte tagit sig till augusti. Progesteron för att förlänga lutealfasen.

Adnils: hur kan du låta bli? Jag hade blivit galen haha! Hoppas du får ditt plus! När det kändes som det rann till, hade du ökade flytnungar då?

Myran: vad roligt! Ja det är ju verkligen svart på vitt. Frågar dig med, när det rann till hade du ökade flytningar då? Med tredje barnet kände jag ÄL+8 att der rann till och då hade det kommit en massa flytningar, testade mig då och det va positivt.! Därför har jag väldigt mkt koll på om jag får flytningar i väntan på BIM.

Jag är rädd för o bli besviken
  • adnils
    Myran92 skrev 2016-07-01 21:08:22 följande:
    Runnit till känslan känner jag igen och sprang på toa flera gånger innan BIM. Klart du ska testa :)
    Okej, jag springer inte så mycket på toa.
    Tror jag ska ta modet o testa imorgon.
  • Lillesmultronet

Dag 10 idag på tredje cyklen och nu ikväll har jag börjat känna lite värk i äggstockarna.. De senaste två cyklerna jag haft har varat 26 dagar och sedan 27 dagar. Tog ett äl test som visade ett svagt streck så den är definitivt på gång! Självklart blev de lite älgskog hahaha

Hoppas de tar sig denna gången:)

Fantastiskt att man kan ladda om inför varje ägglossning efter den nedrans mensen.

• Myran92
    DevilsDaughter skrev 2016-07-01 21:44:01 följande:

Jag var rädd att det var mensen som kom när det kändes som att det rann till. Men det var bara flytningar, men inga stora mängder.
Svar på tråden Bim Juli 2016