• Midvia

BF mars 2017

Skapar en tråd för oss som precis plussat och har BF i mars 2017.

Jag plussade igår efter 7 månaders försök och bebis beräknas enligt app att anlända 2/3-2017. Det är vårt första barn. Vi var gravida i höstas men drabbades av MA i vecka 13. Denna gång hoppas jag att allt går vägen.

Är 31 år och bor i Kungsbacka.

• Svar på tråden BF mars 2017
  • trixy
    Novembersmile skrev 2016-06-26 15:43:52 följande:

Här ändrades det glada till det ledsna. Magsmärtor från ingenstans och blod. Så antar att det är missfall igen:( usch! Blir så ledsen!

Son född aug-13
    Kram!
  • nanna100
    Novembersmile skrev 2016-06-26 12:22:38 följande:

vad har ni för känningar? Jag har en konstig pirrande/stickande känsla i brösten. inte öm i själva brösten, men bröstvårtorna ömmar. och molvärk som kommer och går. springer och kikar i trosorna efter blod hela tiden. :S Nojig till 1000!

Son född aug-13, mf v 5+6 sept -15
    Har lite molvärk i magen och som Trixy så upplever jag samma känsla i brösten, precis som när mjölken rinner till :) annars är det lugnt med symtom än så länge.
  • nanna100
    Novembersmile skrev 2016-06-26 15:43:52 följande:

Här ändrades det glada till det ledsna. Magsmärtor från ingenstans och blod. Så antar att det är missfall igen:( usch! Blir så ledsen!

Son född aug-13
    Inte roligt att läsa, skickar över en styrkekram att allt ska gå bra!
  • Saran9

Tack! Ska ta ett till, köpte ju ändå två haha. Apotekets köpte jag också :)

trixy skrev 2016-06-26 17:24:42 följande:

Hej och grattis!! Absolut, jag skulle lita på CB digital så länge det visar tydligt. Men häng på oss andra testnördar och gör något till :)

• trixy
    Saran9 skrev 2016-06-26 17:53:29 följande:

Tack! Ska ta ett till, köpte ju ändå två haha. Apotekets köpte jag också :)

Haha, såklart ;)
  • Tjillevippens

Tog det sist testet jag hade hemma imorse, CB Digital. Fick Gravid 2-3 veckor :) idag är jag ÄL+15 så resultatet känns så bra! Nu är det färdigtestat här hemma!

• Fkvi
    Tjillevippens skrev 2016-06-27 08:44:06 följande:

Tog det sist testet jag hade hemma imorse, CB Digital. Fick Gravid 2-3 veckor :) idag är jag ÄL+15 så resultatet känns så bra! Nu är det färdigtestat här hemma!

Stort grattis! Lyckost :)
  • Baljan

Har gjort en hemlig Facebook grupp för er som vill diskutera, dela tankar o funderingar "BF Mars 2017". Skriv ett meddelande till mig här på familjeliv, med namn och hur er profilbild på fb ser ut. Så lägger jag till er :)

• Tjillevippens
    Baljan skrev 2016-06-27 08:54:57 följande:

Har gjort en hemlig Facebook grupp för er som vill diskutera, dela tankar o funderingar "BF Mars 2017". Skriv ett meddelande till mig här på familjeliv, med namn och hur er profilbild på fb ser ut. Så lägger jag till er :)

Spännande! :) Är det helt säkert att ingen ser att man är medlem i den gruppen? Vill inte riskera att "outa" graviditeten för tidigt...
Svar på tråden BF mars 2017