• Midvia

BF mars 2017

Skapar en tråd för oss som precis plussat och har BF i mars 2017.

Jag plussade igår efter 7 månaders försök och bebis beräknas enligt app att anlända 2/3-2017. Det är vårt första barn. Vi var gravida i höstas men drabbades av MA i vecka 13. Denna gång hoppas jag att allt går vägen.

Är 31 år och bor i Kungsbacka.

• Svar på tråden BF mars 2017
  • trixy
    RapidAngel skrev 2016-06-25 18:47:53 följande:
    Haha, va sött! Men har du ett nytt test till imorgon då? Jag ska ta ett. Imorgon är jag nog på BIM +3 och då v.4+1. Ska dra igång alla grav.appar imorgon. Kommer ändå inte kännas verkligt.

Jag har väldigt mycket sura uppstötningar denna gång. När jag fick MA hade jag nog inte en enda och fattade inte det symtomet. Men nu, åj! Hela tiden.
    Nä, har inget test hemma och min plan att handla idag gick sådär. Får bli en sväng imorgon :)

Åh, men.. gott.. Hade det som rackarns med sonen!
  • HeleneP

Åååh vad roligt att det äntligen börjar komma fler som är beräknade i mars ???? Jag plussade för en vecka sen (då v 3+2) och är beräknad till 2 mars jag också! Men då verkade det helt omöjligt att hitta nån mer som skulle få en marsbäbis.. Blir väll så när man plussar tidigt kanske ???? Idag är jag v 4+2 i alla fall och har nästan förstått att jag är gravid ????

• trixy
    HeleneP skrev 2016-06-25 20:56:51 följande:

Åååh vad roligt att det äntligen börjar komma fler som är beräknade i mars ???? Jag plussade för en vecka sen (då v 3+2) och är beräknad till 2 mars jag också! Men då verkade det helt omöjligt att hitta nån mer som skulle få en marsbäbis.. Blir väll så när man plussar tidigt kanske ???? Idag är jag v 4+2 i alla fall och har nästan förstått att jag är gravid ????

Grattis! :) Ja, snart kommer det väl börja rassla till. Ibland skapas ju dessutom fler trådar. Än så länge finns endast den här. Kul!
  • Fkvi

Jag och min sambo siktar på bf i mars ;) ska ta gravtest när mensen egentligen ska komma (om ca 1 vecka) så ser vi!

• bebisdags

Hej jag hoppar in här skulle haft mens idag men plussade i torsdags (dock svagt men enligt många på forum ett plus). Laddade ned gravid appen och BF ca 2/3 -17. Sambons och mitt första barn och vi har försökt i ca 3-4 månader så hoppas allt går vägen:D

• trixy
    Fkvi skrev 2016-06-25 21:26:57 följande:

Jag och min sambo siktar på bf i mars ;) ska ta gravtest när mensen egentligen ska komma (om ca 1 vecka) så ser vi!

Håller tummarna! :)
  • LängtanSåStor

Här ä en till som har bf 2 mars 2017 :) plussade igår efter långt och slitsamt år av försök. Då jag haft MA så kommer jag nog försöka hålla totala glädjen tills jag gjort det tidiga ultraljudet i vecka 8 :)

• trixy
    bebisdags skrev 2016-06-25 21:28:45 följande:

Hej jag hoppar in här skulle haft mens idag men plussade i torsdags (dock svagt men enligt många på forum ett plus). Laddade ned gravid appen och BF ca 2/3 -17. Sambons och mitt första barn och vi har försökt i ca 3-4 månader så hoppas allt går vägen:D

Grattis!! :)
Svar på tråden BF mars 2017