• Midvia

BF mars 2017

Skapar en tråd för oss som precis plussat och har BF i mars 2017.

Jag plussade igår efter 7 månaders försök och bebis beräknas enligt app att anlända 2/3-2017. Det är vårt första barn. Vi var gravida i höstas men drabbades av MA i vecka 13. Denna gång hoppas jag att allt går vägen.

Är 31 år och bor i Kungsbacka.

• Svar på tråden BF mars 2017
  • trixy
    Fkvi skrev 2016-06-26 12:04:35 följande:
    Jaså? reagerat hur? Tråkigt att alvedon inte funkar :(
    Uh, det blev bakvänt typ. Började kräkas, smärtor högre feber. Sådär halvsugen på att testa!
  • Fkvi
    trixy skrev 2016-06-26 12:07:20 följande:

Uh, det blev bakvänt typ. Började kräkas, smärtor högre feber. Sådär halvsugen på att testa!

Oj! Aldrig hört tidigare! Men hoppas du inte kommer behöva ta något alls nu! :)
  • Novembersmile

vad har ni för känningar? Jag har en konstig pirrande/stickande känsla i brösten. inte öm i själva brösten, men bröstvårtorna ömmar. och molvärk som kommer och går. springer och kikar i trosorna efter blod hela tiden. :S Nojig till 1000!

Son född aug-13, mf v 5+6 sept -15
  • trixy
    Novembersmile skrev 2016-06-26 12:22:38 följande:

vad har ni för känningar? Jag har en konstig pirrande/stickande känsla i brösten. inte öm i själva brösten, men bröstvårtorna ömmar. och molvärk som kommer och går. springer och kikar i trosorna efter blod hela tiden. :S Nojig till 1000!

Son född aug-13, mf v 5+6 sept -15
    Har liknande känsla i brösten (liknar lite känslan som när mjölken rinner till vid amning) och mol i magen! Är så seg, fått en dipp vid 16 senaste dagarna och vill bara somna. :)
  • Tjillevippens
    Novembersmile skrev 2016-06-26 12:22:38 följande:

Jag har också molvärk, speciellt på kvällarna och nätterna! Jag har bestämt mig för att slappna av och njuta av att äntligen vara gravid, så är inte så nojig... än. Kanske blir värre med tiden ;) mina bröstet är också ömma, och sticker och pirrar och har sig. Har redan vuxit rejält! Har dina växt något än?
  • Novembersmile

Här ändrades det glada till det ledsna. Magsmärtor från ingenstans och blod. Så antar att det är missfall igen:( usch! Blir så ledsen!

Son född aug-13
  • Fkvi
    Novembersmile skrev 2016-06-26 15:43:52 följande:

Här ändrades det glada till det ledsna. Magsmärtor från ingenstans och blod. Så antar att det är missfall igen:( usch! Blir så ledsen!

Usch!! Styrkekramar!
  • RapidAngel
    Novembersmile skrev 2016-06-26 15:43:52 följande:

Son född aug-13
    Nej... :(
    Är du helt säker?
  • Saran9

Hej!! Idag plussade jag med clearblue digitaltest! Dom är pålitliga va? Min mens är dessutom 4 dagar sen :D hoppas allt går bra.. Kram på er

• trixy
    Saran9 skrev 2016-06-26 17:23:19 följande:

Hej!! Idag plussade jag med clearblue digitaltest! Dom är pålitliga va? Min mens är dessutom 4 dagar sen :D hoppas allt går bra.. Kram på er

Hej och grattis!! Absolut, jag skulle lita på CB digital så länge det visar tydligt. Men häng på oss andra testnördar och gör något till :)
Svar på tråden BF mars 2017